Monday, July 7, 2014

Lastemoeshow ja raamatuesitluse planeerimine



Täna oli meil esimene kohtumine, et arutada, kuidas võiks välja näha 17.augustil toimuv lastemoeshow.
Tänu Efkale sattusin ma sellisele Facebooki lehele, kus kaks vahvat naisterahvast teevad lohakalt elegantseid lasteriideid. Selliseid imearmsaid! Kleit-põlled pantalettidega, üks romantilsem ja armsam kui teine! Vaata ja armu! Kohe kui ma sellel lehel olin käinud, teadsin ma, et nende riietega show tuleks üliäge. Nii ma neile kirjutasingi, rääkisin oma mõtte ära ja täna saime me kokku, et vaadata, kas meie mõtted klapivad.
Me olime täiesti ühel lainel. Ideid aina tekkis, mida rohkem me rääkisime. Nii saigi kondikava paika ja nüüd pole vaid muud kui tööle hakata. Hetkel saan ma infoks öelda nii palju, et üritus toimub 17.augustil kell kaks DIIPis. Lisaks moeshowle teeb Toomas lastele selleks ürituseks valmis erimenüü ja paar julgemat last loevad ette lõike "Tillukesest Delisast ja Torukollist". Nii et tulemas on ka raamatuesitlus, mille suhtes ma siiani kahevahel olin. Nüüd tundus see sellisele üritusele nagu rusikas silmaauku sobivat. 
Mõned asjad on veel plaanis, aga kuna need on alles läbirääkimiste faasis ja ette ei taha ära sõnuda. Või ilmaasjata loota. 
Igatahes on mul hea meel, et asjad sujuvad. Homme saan ma kokku ühe teise ettevõttega, et arutada veel üht lasteürituse DIIPis.  Homme tuleb üldse üks vahva päev. Mulle meeldivad sellised tegusad päevad. Kuigi Ida võiks õppida ka rahvarohkemas kohas magama jäämist;)

Ahjaa, võib juhtuda, et mul on selleks ürituseks ka paari 3-8-aastast poisiklutti või plikatirtsu, aga sellest juba veidi aja pärast. Siis kui me teame palju kostüüme tuleb.
Samuti võib lapsmodelle vaja minna teiseks ürituseks. Sellest aga lähemalt juba homme.

                   

                                

                                 

Kui tahate nendest imekaunistest riietest rohke pilte näha, tšekake MiMoST Facebooki lehte.

2 comments:

  1. Imekaunid riided! Ja need on kuidagi nii Idalikud;)
    Ootame põnevusega seda üritust!

    A.

    ReplyDelete
    Replies
    1. On jah;) aga kuna moeshow riided on vanusele 3-8, siis ma tean üht väikest modelli, kes sinna vahemikku sobib:)

      Delete