Friday, July 4, 2014

Vanaema koristab sahvrit ehk päästame retronõud prügimäesurmast



Kui vanaema hakkab sahvrit koristama, siis tuleb sealt loomulikult  välja kõike. Alustades kasutamata Brita kannudest ja lõpetades viiekümne tuhandest serviisikomplektist. Minul on kahju seda kõike prügimäele viia. Aga koju ma ka kõike seda tassida ei saa. Esiteks pole meil ruumi ja teiseks mida meiegi viiekümne serviisiga peale hakkame. Ma saan päästa vaid mõne üksiku nõu. Nagu näiteks selle preiliga kausi, millest ma ise lapsena söönud olen.
Aga kõik ülejäänud nõud. Kuhu neid viia? Kellele pakkuda? Kellel on huvi? Andke endast mulle teada. Päästame retronõud prügimäesurmast! Neid on vanaema juures sahvris tonnide viisi.

                 

                  

                  

19 comments:

  1. Kas seal on piibelehtedega klaasid? Siis kui jah, palun mulle. :) Kas rohkem pilte pole kuskil?

    ReplyDelete
  2. Deem, kui tantsupidu ei hakkaks just kohe telekast, siis sõidaksin kohale!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma palusin kõik nõud alles hoida, siis saan kunagi rohkem pilte teha. Aga sina, Heily, võid uuel nädalal või kunagi ise vabalt läbi minna.

      Delete
  3. ma tahan seda kannu ja seda kuldse äärega sügavamat kausikest! wantwant :D

    ReplyDelete
  4. Mulle võib ka pakkuda!

    A.

    ReplyDelete
  5. See tüdrukuga taldrik!! Mul oli ka see väiksena, oi, kuidas see mulle meeldis! Peaks vanaema juurde sobrama minema, mul on tunne, et see on veel alles.

    ReplyDelete
  6. Aga Jorma Mr Jakobiga otsis kunagi ammu... Võime ka talle pakkuda.
    Vanades asjades on hing ;)

    ReplyDelete
  7. Tartu? Laste turvakodust voiks uurida. Teoorias on nad nõudest huvitatud edasi jagamise eesmärgil - alles käis ka FB nende üleskutse läbi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei tea, turvakodu selliseid retrokaid tahab. Aga uurin.

      Delete
  8. Kas Uue Maailma söögikoht Kohalik ei võiks neid tahta? Nendel on sedasorti nõud kasutusel.

    ReplyDelete
  9. Mina olen ka huvitatud, eriti igasugustest mummulistest asjadest. :) Taldrikud, kohviserviisid, tee- ja kohvikannud, kõik läheb loosi. Anna aga teada, kui midagi ripakil. Seal üks punaste mummudega taldrik paistab? On neid üks või mitu? Või pole too saadaval?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Noid mummulisi oli vist kolm. Kõik mummulised asjad võin panna sind ootama

      Delete
  10. Kas selliseid kannusid on tal veel :)?

    ReplyDelete
  11. Eveliis, vaatan alati suure huviga koogitaldrikute (lihtsalt väiksemamõõdulised taldrikud) serviise kasutatud asjade poes, aga seni pole veel ära ostnud ühtki komplekti. Mulle väga meeldib mõte nõude taaskasutusest ja nende autentsest välimusest, pole mul seda soont, et 100 euroga endale Kaumabajast uued osta, Kas selles hunnikus oleks selliseid? Kui jah, siis võiksime teha kokkuleppe, et tulen Diipi sööma ühel õhtul ja korjaksin sealt ühtlasi taldrikud :)

    ReplyDelete
  12. Põhjaka mõis soovib ka kõike mis vana :)

    ReplyDelete