Monday, August 3, 2015

Milline on Lõuna-Eesti kõige peresõbralikum hotell? (Postitus ei sisalda pilte minust!)


Veebruarist alates oleme me püüdnud välja selgitada Lõuna-Eesti kõige peresõbralikumat hotelli. Milline hotell saab endale selle toreda tiitli? Mille põhjal?  Kas see võiks olla Pühajärve Spa ja Puhkekeskus , mis sai ka kõige rohkem hääli küsitlusele vastajatelt (25%)? Või hoopis Hotell Pesa Põlvas?
IMG_3064
Seda projekti alustades olin ma kindel, et ei ole midagi lihtsamat kui külastada hotelle, anda neile punktid ja panna kokku paremusjärjestus. Nüüd pean ma aga tunnistama, et see on üks raskemaid ülesandeid, mis mul olnud on.

3 comments:

  1. Väike märkus: hotell Pesa asub Põlvamaal mitte Põltsamaal :)

    ReplyDelete
  2. Kui rumal viga, ei tea, miks see Põltsamaa mul nii meeles mõlkus

    ReplyDelete