Tuesday, August 18, 2015

Kõik lilled ei õitse aastaringselt ja kui palju maksavad meie riided tegelikult

Minu eelmine postitus tõi üsna palju erinevaid arvamusi, soovitusi, nõuandeid. Ütlen ausalt, et mind pani imestama see kui palju sain ma tegelikult toetavaid kirju või sõnumeid, kritiseerida on alati palju lihtsam, aga mind pani tõsiselt imestama TÄIESTI võõraste inimeste heatahtlik suhtumine. Ma tõepoolest tänan teid südamest. 
Ma ei käinud Eestis lõbureisil, vaid asja pärast, kuid mul on nii hea meel, et sellesse 24h mahtus nii palju külalisi. Eriliselt läksid mulle hinge mu sõbranna sõnad. "Kõik lilled ei õitsegi aastaringselt, teil on hetkel puhkepaus, et siis uuesti ja veelgi tugevamalt õitsele minna." Ma olen temaga nõus. Kõik raske on ajutine ning ma sain kinnitust selle kohta, kuidas mul sõprade ja perega vedanud on. Ma saan aru kui inimesed selle pärast mu peale kadeda on. 
Aga... ühtlasi tuleb see ka üks outfit postitus, et oleks selge kui palju ma tegelikult meie kallite riiete peale raiskan. Ma pean tunnistama, et mulle tõepoolest meeldivad ilusad asjad ning võib olla ka blogist võibki jääda mulje, et ma muud ei teegi kui vaid shoppan, kuid tahate ma avaldan teile saladuse. Juba mitu mitu aastat ma peaaegu, et vihkan shoppamist. Või vähemalt ostukeskustes "chillimist". Ostukeskustes vaba aja veetmisest hullem on mu meelest vaid mõttetu kataloogidest rämpsu kokku tellimine, kuid mis ma ikka arvustan. Inimesed on erinevad. Mina olen aastatega uute hilpude asemel hakanud hindama muid asju. Mis sugugi ei tähenda, et ma ei unistaks Chanel kotist, Louboutin kingadest, uuest iPhoneist, käekellast... Ma olen naine. Muidugi ma unistan ka sellistest asjadest.

Kuid nüüd siis riietest. Ja sekka natuke random pilte 24h tunnist Eestis. Sisaldab pilte nii minust kui Idast.

Kingad - Södertälje second hand, 24 SEK, vanaema ostis
Traksidega Polarn O Pyret teksad - Södertälje second hand, 25 SEK (vist oli)
Kappahl pluus - 25SEK, Emmaus second hand, vanaema ostis
Peapael (pidzaama komplektiga koos), Lindex, hinda ei tea, tädi M. kinkis.


Päevitusriidete topp, Emmays second hand, hinda ei mäleta, ostetud eelmisel aastal
Teksapüksid Mon Amie outlet, 20 eur, ostetud eelmisel aastal
Villeroy & Boch kauss - tädid S ja E kinkisid.


Ei ole midagi paremat kui lihtne ja kiiresti valmiv kodune lasagne. Me sõime sõbranna E.ga praktiliselt terve vormitäie kahekesi ära. Mõnusssss oli.


Pepe Jeans päikeseprillid, ca 50 eur, ostetud Itaaliast kaks aastat tagasi
Valge pluus, Paavli kaltsukas, 1.50, ostetud eelmine aasta
Hall Lindex kampsun, Paavli kaltsukas, 3 eur, ostetud kaks aastat tagasi
Beežid Lindex püksid, 10 eur, ostetud vähemalt kolm aastat tagasi
Moods of Norway tennised, ostetud Oslost, 5eur, vähemalt neli aastat tagasi.
Käekott, eelmise aasta pulma-aastapäevakingitus Marekilt.


Müts, hind teadmata, tädi V kinkis
Pluus, MiMoST, kingitus MiMoST tädidelt
Seelik, 10 eur, ei mäleta, kust ma ostsin, siis kui Ida sündis.


Kõrvarõngad Ti Sento, vanaisalt ja tädi K.lt (eraldi, et keegi ei arvaks, et vanaisal K-tähega pruut oleks olnud:D)Ida sünni puhul kingitud raha eest ostetud, hinda ma ei mäleta, aga odavad nad ju ei ole. Minu mõte oli, et hetkel kannan neid mina, aga kui Ida kunagi lõpetab nt põhikooli, siis need kõrvarõngad saavad olema tema esimene "looga" kingitus. Ma hindan asju, millel on lugu rääkida. 


Maching seelik ja kleit, hind teadmata, ise tehtud. Tädi D. kinkis mulle selle aasta sünnipäevaks.


Potentsiaalne peiks ja sefiir


Maailma kõige kihvtim koer. Hugo The Boss. Varjupaigast.


Sõbrannad tõid mulle külakostiks terve hunniku kooke, et ma liiga peenikeseks ei saaks Norras. 


Taustal Ida UUS seelik


Kiik. Vähemalt 30 aastat vana. Ootab kõpitsemist. 


Minu lemmikkoht Ussipesas. 


Kampsun, 1.50, Humana, ostetud aasta alguses (vist)


Üks minu ja Ida lemmikkülalistest. 



Pluus, Humanst, hind teadmata, tädi M. ostis.
Seelik, hind teadamata, tädi A. ise tegi.

2 comments:

  1. Ilus, rõõmus, suvine. :)
    Mis Ida otsaesisega juhtus? :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ida kukkus seekord natuke õnnetult, tavaliselt piirduvad need koperdamised sinikatega

      Delete