Thursday, February 6, 2014

Siis kui Britt Ida magab

Ega ma siis maja ei korista või pesu ei triigi või midagi muud asjalikku ei tee. Siis ma üritan jonnakalt kaunistada riidepuid, kuhu Ida kleidikesed riputada. Viiest neli sai tehtud. Ma ise ka imestan, et mina midagi sellist viitsisin valmis teha. Ja see pole veel kõik. Mul on peas üks hull idee veel, aga kuna see hõlmab ka õmblusmasina kasutamist ja me teame, millised on mu suhted selle masinaga, siis ma enne ei ütle midagi, kui olen vähemalt proovinud;) Ilmselt ka feilinud ja masina aknast välja visanud, aga vähmalt proovinud ja veendunud, et õmblusmasin on saatanast. 



Beebialbumiga sain ma just hoo sisse ja siis sai liim otsa. Ma lihtsalt ei viitsinud end riidesse ajada ja poodi minna. Nii peab see projekt natuke ootama. 


Jah, see hurmav suurte kõrvadega kaunitar olen tõepoolest mina. 

3 comments:

  1. Riidepuud kukkusid küll armsad välja! Pean ise ka proovima teha :) Mulle lihtsalt VÄGA meeldib see alumisel pildil olev!

    ReplyDelete
  2. Ja polnudki nii keeruline:) Ehk siis kui isegi minusugune kobakäpp hakkama sai, siis peab see lihtne olema;)

    ReplyDelete