Friday, February 7, 2014

Ikkagi inimene

Natuke vist tõesti on Pirtsakas Preili kasvanud. Nagu kohe inimese moodi hakkab minema. Ma ei jõua ära oodata, kuna ta inimese moodi käituma hakkab. No et jääb magama kui on unine ja avab külmiku ukse kui on näljane. See on ju varsti, eks;)

Ma ei taha neid öiseid mauramisi kohe mitte kuidagi. Tänane oli kolmas jutti, sellele eelnes ka maurav päev. See teeb mind kurjaks. Täna hommikul olesin mina pidanud Mareki ees vits  näpus pugema minema. Vaene mees, istus 45 minutit voodi kõrval ja hoidis Idal lutti suus, et ma natuenegi magada saaks. Kui ma aga silmad lahti tegin, avanes ka mu suu. Nii ma lambist Marekile turja kargasingi:(


8 comments:

  1. Seal on oma eeliseid, jah. Aga siis on neil ka muid omi tahtmisi ja pretensioone.

    ReplyDelete
  2. No kui ta hakkab mingit iPhone-laadset toodet tahtma, siis ma tuletan talle meelde neid öid:D

    ReplyDelete
  3. Varsti jah, ära üldse muretse.

    ReplyDelete
  4. Minu väike inimene trügib alati igas asjas appi. Kohe jookseb oma tool käes, kui ma nuga käes hakkima asun või pliidi äärde julgen astuda. Samuti nõuab ta absoluutselt igapäevaselt vaadata videot meie viimasest reisist. Ja seda vaadatakse 5x järjest ka kui lubatakse. "Kokolaadikommi" küsitakse igaks juhuks iga päev, sest mõnikord ju antakse ka. ISE!!! kõlab lakkamatult .Issi järgi remondib kõike ja nõuab kruve aukude täitmiseks. Samal ajal on tegemist ka veel titaga, sest magab lutiga ja potil käib ainult siis kui pükse jalas pole. Eelnevalt oli ka tegemist maratonröökuri ja halva magajaga, aga nüüd jonnib ainult sihipäraselt (tihtipeale järgneb nurkaminek, kui ei lõpeta ja toimib väga hästi!), magab aina paremini ja ütleb ise ka, et tahab kaua magada, seda eriti lasteaiahommikutel :D

    ReplyDelete
  5. Iseloomuga tüdruk! Kohe näha, et skorpioni preili ;)

    A.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vot seda iseloomu on tal küll ikka kohe kuhjaga. Tõeline skorpion! Ootan "põnevusega" puberteeti.

      Delete
  6. Ega ta sul RPA ei saa juhuslikult? Kui saab, siis äkki tuleks marki vahetada. Meil härra esimene sai lisaks RPAd ja karjus õhtuti nagu segane. Kuni me taipasime marki vahetada. Juba samal õhtul oli veits parem ja nädala pärast oleks nagu teine laps kodus olnud. Päriselt ka noh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saab juurde. Allergikute oma. Kusjuures kisa on tõesti nüüd rohkem:S

      Delete