Wednesday, February 5, 2014

Alice Imedemaal ja Ideede Garaaž

 Foto: Lauri Laan, Eesti Maitsed Täna

Mäletate seda lampi, mida ma Diipi nii väga tahtsin juba enne kui ma teadsin, milline Diip välja nägema hakkab. Seda lampi, mis oles kui Alice'i imedemaa teepeolt. 
Ja siis leidus üks tore mees, kes oli kohe nõus mind aitama ja selle lambi valmis tegema. Niisama heast tahtest. Sest tema naine loeb minu blogi. 
Novot. 
Nüüd on see tore mees, Andrei temal nimeks, teinud lausa oma ettevõtte, mis minusuguste hullude ideed teoks teeb. 




5 comments:

  1. See euroaluste galerii on selline et tahaks kohe ehitama hakata :) Kas neid kasutatud euroaluseid antakse kuskil niisama või peab neid ostma?

    ReplyDelete
  2. ei jaga keegi neid enam:( osta tuleb. Aga ma nii ootan juba kevadet, et saaks ka euroalustest ehitama hakata. Kui Marek ei tee, siis hakkan ise madistama:)

    ReplyDelete
  3. euroalused on standartsed, korduvkasutuses ning ettevõtetes arvel, kuid on olemas ka analoogsed erisuuruses alused, mis reegilna jäävad firmades alles. olen edukalt mõningaid saanud nt ehituspoest tasuta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja nüüd lähen ma õppima õigekirja....

      Delete
    2. Oi mulle meeldib kui teised ka eksivad;)

      Delete