Friday, February 28, 2014

Halvim restoran ja halvim raamat

Ma mossitasin ära ja mõtlesin, et põrgusse! 

Äripäeva restoranitesti (punktide) järgi on Diip üks Eesti halvemaid restorane, kuid ometi jagub meil kliente ja jagunud on ka kiidusõnu ning mitte vähe. Me oleme saanud ka absurdset kriitikat, kasvõi seda, et me pole peresõbralik restoran, sest meie juurde on võimatu lauda saada, aga...me ei pane ju Diipi kriitika pärast kinni. Me jätkame, püüame end parandada, panime peitu kaheldavaväärtusega prügikasti, mis tegelikult oli mõeldud lillevaasina (minu laiskuse tõttu püsis see lilledeta ja nii sinna pabereid visatigi, kuigi Marek oli mulle teinud mustmiljon etteheidet, et kuna need lilled siis tulevad) ja lepime teadmisega, et me ei saagi kõigile meeldida. Mõne jaoks jääme me ikka halva toiduga iseloomutuks restoraniks. Midagi pole teha. Kõigile ei saa meeldida. 

Ja nii mõtlesin ma ka Brutselee kohta. Et põrgusse! Mis siis, et üks kirjastus ütles, et see käsikiri ei kuulu tippude hulka. Ma ei püüagi ju olla lastekirjanduse Tammsaare. See on minu hobi, minu moodus pingeid maandada. Ma ei jäta raamatut pooleli, vaid viin alustatu lõpule. Eile otsustasingi ma ära, mis paberile raamat tuleb ning nädalavahetusel on Mareki kord joonistama hakata. Tahab ta või mitte:) 

Vot nii. Mossitamine ei vii kuhugile. 


50 shades of white;)

14 comments:

  1. Äripäeva arvustus ei olnud ju tegelikult nii halb, toitu kiideti ju väga. Teenindus ja interjöör, mis neile nii head muljet ei jätnud on ju tegelikult välja kujunemise asi, minu arvates. Ja kui kohe alguses üliideaalne olla, siis kuhu on veel areneda?
    Mulle, kui lugejale, ei tundunud see arvustus igatahes nii halb ja ma tuleksin teile ikkagi sööma, tegelikult ongi plaanis tulla, hea teada, et laud tasuks eelnevalt kinni panna :).

    Jään raamatut ootama :)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. niimoodi lugedes ei olnud see artikkel ehk tõesti väga halb, aga kui olin ära lugenud ka päris palju teisi arvustusi, siis jõudsin järeldusele, et oli ikka halb küll. Kuid pole hullu, areneme:) Laua soovitan tõpoolest siiski kinni panna kui plaan meid külastada.

      Delete
  2. Tubli tüdruk, mul on sinu üle hea meel :)
    Tegelikult ma natuke arvasin, et kui sa Tartust koju jõuad, siis üks su üli tubli abikaasa üllatustest ongi see, et ta on need pildid raamatu jaoks juba valmis joonistaunud :)
    Ja mis Diipi puudatb, siis mulle see meeldib! Olen seal käinud viimasel ajal rohkem kui mõnes teises restoranis ja plaanin kindlasti tagasi tulla!. Kahjuks sellist asja ei olegi olemas, mis absoluutselt kõikidele meeldiks, seega ära heida ühe arvustuse pärast meelt. Postitiivseid arvustusi on ju ka Diipi kohta tehtud ;)

    A.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kui ta oleks veel pildid ka jõudnud valmis teha, siis ma vist oleksin pidanud ikka pikalt nurgas häbenema:)

      Delete
  3. Ma ei saa aru, miks minnakse arvustama nii värsket kohta. ~6 kuud läheb, et asjad nö paika loksuksid. Ise oleme ka püüdnud sellest reeglist kinni pidada, et esimese hurraaga uude kohta ei torma :) Nii me ei olegi veel Diip`i tulnud. Aga need arvustused on toredad, loen neid suure huviga. Igasugune reklaam on reklaam ;)Täna liftis ajalehtede sirvides ma ei leidnud seda artiklit üles ja ei teagi, keda seekord hindamas käidi :)

    ReplyDelete
  4. Ma pole ausalt öeldes jälginud ega uurinud, et kas see blogipostitus on teieni jõudnud, aga igaks panen lingi:
    http://blogistaja.wordpress.com/2014/02/21/diip/
    Et igatahes normaalsetele inimestele maitses ja meeldis:) Kriitikud teadupärast... noh, ma nende sõnu nii südamesse ei võtakski. Okei, räägime sinuga siis raamatute keeles. Kui paljud kriitikute ühise ülistuskõne osaliseks saanud raamatutest leiavad tee lugejate südameisse? Mitte kuigi paljud eks ole. Enamasti jäävad need mingi kitsa kildkonna huviorbiiti kõigest. Samas kui paljud raamatud pälvivad üldise hukkamõistu nende poolt, aga inimesed loevad ja neile meeldib. Tähtis on see, mida lõpptarbija arvab mo meelest. Seega, muretseda oleks mõtet siis, kui Diip tühi seisab ja keegi ei tule. Kui kliente on ja vaid kriitikud hauguvad, siis...

    ReplyDelete
    Replies
    1. aitäh lingi eest. Nii tore on kuulda head tagasisidet ka teeninduse kohta:)

      Delete
  5. J.K. Rowling pidi ka kirjastuste uksi kulutama ikka väga pikalt, enne kui ta esimene raamat avaldati. Ja vaat, mis kullaauguks see osutus.

    No igatahes on põhiline see, et ise alla ei anna. Ja see, et ise kehva asjaga ei lepi. St püüad ikka paremuse poole ja kasvõi Brutselee lugudega, püüad neid natuke kohendada ja mõelda. Leia endale mõni sõbralik toimetaja. See ei pea üldse olema päris toimetaja (keeletoimetaja võid niigi peale lasta pärast) ... aga kasvõi mõni kirjandushuviline lastega sõbranna, kes lastele kirjandust ette loeb ... tal on kindlasti palju sõbralikke ettepanekuid, mida järgida.

    Ole tubli edasi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Keeletoimetaja on juba teksti üle käinud ja köik mu "tüüpvead" likvideerinud. Kirjandushuvilised sõbrad/kriitikud on kah teksti üle vaadanud, nende julgustusel ma otsustasngi mitte pooleli jätta:)

      Delete
    2. Seda enam! Julgelt edasi :)

      Delete
  6. ... kusjuures see on küll idee, et "kõrgema" hinnaklassi mahendamiseks võiks jookide hinnad madalamad olla. Ma ise ka alati karjun, kui pean klassi mahla ostma 2x kallimalt kui paki hind on.

    Aga muidu täiskäik edasi!
    Ja muide, ma oleks suurima heameelega ise Diipi teenindajaks tulnud, sest tundub et teil on seal mõnus kamp koos... kahjuks graafikuga töö ei sobi kahe väikelapse kõrvalt üldse.

    ReplyDelete
  7. Ma enam ei nuta selle arvustuse pärast, lugesin eile Manna La Roosa oma, no ma arvan, et see tädi on kôigi uute kohtadega tige. Ei usu mitte seal

    ReplyDelete
  8. Poolikuks jäi:) ei usu, et seal ka kôik ikka nii halb oli, kaks korda halvem teenindus kui meil jne... Lähme varsti ka kaema.

    ReplyDelete