Wednesday, February 5, 2014

Beebialbum ja pärliteta riidepuud.


Ma võtsin end eile kokku ja hakkasin Britt Ida Loviisale beebialbumit tegema. Algul oli mul küll plaan selline valmiskujul album osta, aga ükski neist ei olnud päris see. Mõnes oli liiga palju infot, mõnes liiga vähe. Ja nii ma otsustasingi ise katsetada. 
Ei saa öelda, et see minusugusele kärsitule hingele lihtne ülesanne on, aga ma annan endast parima. 

Ja öökull sai ka valmis. Ei-ei, ärge saage valesti aru, mitte mina ei teinud seda, mulle ikka tehti. A. tegi.


Riidepuud ostsin kah ära ja kuna mul siiski õnnestus mingi nipiga Ida magama saada, siis esimene katsetus sai ka tehtud. Eestpoolt võib rahule jääda, tagantpoolt oleks nagu Ida ise teinud. Aga no see on juba siiski plaksutamist väärt tulemus. Onju;)


Teine sai selline lihtsam sel põhjusel, et Ida hakkas näitama ärkamise märke. Igatahes on nüüd kleidid riidepuudele saamas, vaja on vaid nagi. Siin on aga juba Mareki käekesi vaja;) 

                            

3 comments:

  1. Tere Eveliis! Ma juba mõnda aega Su blogi salalugeja ja Diibile kaaasaelaja. Mõnus teistmoodi lugemine on :) See beebialbum on väga armas, kas sa kaaned tegid ka ise? Tekkis küsimus, et kuidas sa need nimetähed sinna tegid?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kaaned, st märkmik, sai ostetud Koduekstrast. Nimetähti ma tegelikult ise ei teinud, vaid kasutasin ära üht Ida õnnitluskaarti, aga usun, et need on kleebised mõnest hobipoest. Kui tahad võin autorilt uurida.

      Delete
    2. Ei ole vaja. Hoian lihtsalt silmad lahti kui hobipoodi satun :)
      Eveli

      Delete