Monday, February 3, 2014

Kuhu mahutada kõik need viis miljonit asja, mis ma kokku olen ostnud?

Üks mu tuttav küsis mult abi, et kuidas avatud garderoobi teha magamistuppa, nii et see praktiline, aga ilus ka oleks. Kapid ei mahuta ju suurt midagi. Kui nad just üüratusuured ei ole, aga igasse majja  need elukad ei mahu. Meil näites on viilkatus ja nii saaksime me suure kapi üleskorrusele panna vaid keset tuba. Väiksetel pole aga pointi. Minu arvates.
Meil ongi üleval korrusel vaid kummutid. Mingi aeg, kui Marek lõpuks Diipist veidike rohkem kodus saab olla, hakkab ta küll ülesse korrusele katuse alla kappe ehitama, aga kes teab, kuna see veel juhtub. Plaan oli need kapid valmis saada oktoobriks. Eelmise aasta oktoobriks. Kuid pole hullu, küll jõuab. Kui mitte eelmise aasta oktoobriks, siis ehk selle aasta omaks. Ja kui selleks ka mitte...no küll jõuab. Trepp ja kamin tulid meie majja seitse aastat;)

Õnneks läks meil hästi ja meil oli võimalus ühest tillukesest ruumist teha garderoob. Ei midagi glamuurset, aga siiski üsna praktiline. Kevadel on mul plaanis seda kardinate, vaiba ja muu sarnasega veidike särtsakamaks muuta.
Praegu näeb see välja selline. Jagatud sõbralikult pooleks. Pool puud mulle ja pool Marekile. Alumise "korruse" on hõivanud sallid, kotid ja kingad.
Kõige suuremat peavalu valmistas jalanõude hoiustamine. Iga-päev-käimise-kingad on küll esikus, aga kingi on ju ka mitte kaks või kolm paari, ikka palju rohkem. Ja kuhugile on need vaja mahutada. Jaa, tahaks minagi endale Carrie Bradshaw kingakappi, kus kõik jalanõud on kenasti riiulil, aga sellisel juhul peaks me garderoobi tegema magamistuppa ja magamistoa garderoobi paarile ruutmeetrile mahutama. Seda ma ka ei tahaks.
Nii said kingad peidetud karpidesse ja üksteise otsa. Aga kuidas ma tean, mis ja kus on? Koristamiste käigus olen ma avastnud jalanõusid, mille olemasolust mul aimugi pole olnud. Kõige lihtsam ja odavam lahendus oli karpidele pildid peale kleepida. Niimoodi "alumisele korrusele" pakituna ei võta nad palju ruumi, üldmulje on korrektsem ja kingi on lihtne ka üles leida.


Sellise garderoobi ehitamisel ongi mu meelest kõige olulisem "korruste" ehitamine. Ja kindlasti kõrgusesse nii palju kui võimalik. Ülemistele riiulitele saab karpidega nii palju ära mahutada. Suvel talveasjad ja vastupidi. Korvid on teine hea, lihtne ja ilus moodus asju peita. Eriti kui tegu on avatud garderoobiga.
Veel üks lihtne ja odav moodus asju peita on kardin. Meil garderoobis seda vajadust muidugi pole, sest ma saan lihtsalt ukse kinni panna ja keegi näe me "kapi" sisu, aga esikus peidsime me üleriided ja jalanõud  just kardina taha.  Enne kui me päriskapi saime ja kõik asjad sinna ära peitsime. Ma loodan, et Marian ei taha seda kunagi tagasi;)


Kuna garderoobi ühes seinas on meil aken, siis sinna riputada midagi enam ei saanud, aga appi tulid korvriiulid, mis mahutavad ära kõik sukad ja sokid ja muu jama. Varem oli meil seal üks puidust riiul, aga see oli kogu aeg sassis, korvriiulid on palju mugavamad. Ja olgugi, et mul pole Carrie Bradshaw kingariiuleid, koos Manolo Blahnikutega, siis on mul vähemalt olemas suur peegel. Iga garderoobi must-have;)


Sellise lihtsa garderoobi ehitamisega peaks iga veidikegi normaalne mees ja noh olgem ausad ka mõni särtsakam naine (mul on tutvusringkonnas neid "hulle" küll) hakkama saama.


Kui me aga peaksime kuhugi tuppa, eeldatavasti siis magamistuppa, avatud garderoobi ehitama, siis allpool on mõned garderoobid, millest ma snitti võtaksin:


See oleks vist juba päris hull kui ma nüüd ütleksin, et võib-olla võiks garedroobi magamistuppa kolida?

                                                 Kingade hoiustamiseks on veel ka sellised nipid:



Juba pikemat aega on mul aga soov oma kingi niimoodi hoiustada. Küll ma sinna garderoobi mingi koha nuputan.


 

1 comment:

  1. Midagi selle jutu jätkuks: https://www.facebook.com/media/set/?set=ms.814284345254519.814283518587935.814283921921228.814284208587866.814283818587905.814283698587917.814283755254578.814284121921208.814283598587927.bps.a.814283511921269.1073742478.324026510946974&type=1

    ReplyDelete