Friday, February 21, 2014

Inimesed ei ole sugugi ilusad ja head. Nad on õelad ja pahatahtlikud.

Niisiis saime me teada, kuhu koer maetud on. Miks inimesed, kes peaksid allkirja andma puuduvale paberile, seda teha ei taha.
Diibi kõige suurem sõber on asunud ähvarduste teele. Ta ähvardab meid ja seega ma eeldan et ka teisi, mitte-ametlike vahenditega. Sellepärast ilmselt inimesed korraga restorani vastu ongi.  Kas me peaks pöörduma politseisse? Sõna sõna vastu.

Eks ta nägi, et kaebused ei vii kuhugi, et need on põhjendamata ja seepärast ta ähvardabki. Restoran peab oma uksed sulgema, vahet ei ole, mis meetmetega, Diibi suurim sõber on sellest teinud oma elu eesmärgi. 

Ma teen ennatliku järelduse ja julgen hetkel ilma faktideta öelda, et ta on valmis ära ostma ameteid, et need võltsiks erinevate mõõtmiste tulemusi. Teisipäeval selgub palju. 

Ma ei ole vihane. Ma olen äärmiselt kurb.

4 comments:

  1. Uskumatu .. mis inimestel (antud juhul siis inimesel) küll viga on .. kahju, väga kahju.

    ReplyDelete
  2. Hoian pöidlaid,et see jama ometi laheneks ja te saaks hakata nautima seda,mida loonud olete!

    ReplyDelete
  3. Kas siis tema korter on täpselt teie peal ja talle see põhimõtteliselt ei meeldi?

    ReplyDelete
  4. Kõrval. Ja on öelnud, et ühel või teisel moel paneb restorani kinni:(

    ReplyDelete