Friday, February 7, 2014

Kuidas deemonlapsest korraks printsess sai. Warning! Roosamanna üledoos


Nii kaua kuni Ida mulle vastu hakata ei saa, kasutan ma seda võimalust täiega ära.
Ma muidugi loodan, et ta jääb igatsugu kleidikesi armastama ka siis kui ta juba saaks vastu vaielda ja ei vaheta neid haaknõelte ja naha vastu, aga noh nii igaks juhuks ei jäta ma võimalust kasutamata.

Ja pealegi, mingi rõõm peab mul ju olema. Peale neid magamata öid. Las ta siis vähemalt päeval on selline nunnu laps, et söö või ära. Nuku eest või nii.  Ja alles öösel muutub deemonlapseks. Kuigi ma nii väga loodan, et Heilyl oli õigus ja mul õnnestus ta täna kinkidega ära osta;

 
Tutu on nagu beebide väike must kleit. Peab kapis olemas olema;) 



2 comments:

  1. Meile ikka jääb tutu tulemata. Peale inventuuri kapis, leidsin kleite, mis on kandmata väikseks jäänud ja kleite, mis ootavad kandmist. Meie röövlil jääks pooled kohad ronimata ja vallutamata, kui seelik takistusena seljas oleks. Äkki õnnestub talle seelik selga saada suuremana? Kes teab:)
    Ma siin mõtlen, kelle moodi Ida on ja ei suuda välja mõelda. Nats ikka viskab sind.....aga õige natuke..

    ReplyDelete
  2. Kipub jah nende kleitidega ja üleüldse beebikraamiga nii olema, et jäävad enne väikseks... Nii ma vahetangi mõni päev Idal kolm korda riideid ja panen ikka pidurüü ka selga. Nagu mingi vana nõukaaegne käsiraamat naistele ütles, et "selleks ajaks kui isa töölt tuleb,kammige laste juuksed ja pange neile selga korralikud riided" vms:D
    Ma ise vaatan ka, et Ida hakkab aina vähem mind meenutama. See on ju nii kurb. Minu modellivälimus läheb puhta raisku...

    ReplyDelete