Friday, February 7, 2014

Kuidas üks naine enda tuju parandab? Ikka osteldes. Ikka osteldes. Endale? Oh ei, ikka lapsele;)

Et kõik ausalt ära rääkida, pean ma alustama sellest, et Kristina kutsus mind shoppama. Noh, et temal vaja Aironile rebasega body. Mis seal siis ikka, mõtlesin mina, Idale küll midagi vaja ei ole ja endale veel ei raatsi (käsi ei tõuse nr 40 riideid ostma), aga hea küll, kaasas võime ju ikka lonkida. Lõppes see sellega, et Kristina Aironile muidugi rebasega body ei saanud, küll aga sain Idale asju mina

Ma kohe pean neid näitama:

1. Ühel korralikul tüdrukul peab ju selline roosa "Chanel" jakike olemas olema. Eriti kui see veel 7.95 maksab hetkel.
2. Ma ei tea, mis teema mul nende Babushkatega on, aga igatahes ei saanud ma sellest M&S pluusist kohe kuidagi mööda minna, maksma läks see kogemata poodi sisse astumine 9.95
3. 10 Euro eest tellisin ma Magusatest Printsessidest kollase tutu. Kohe kui ma seda värvi nägin, teadsin ma, et see peab Idal olemas olema. Ja no kuulge, kümme euri! Sobivalt sain ma selle täna kätte. Lisaks sellele ei saa ma mainimata jätta, et naisterahvas, kes emasid magusate seelikutega hullutab, on nii imearmas ja sõbralik. Nagu tunneks teda juba ammu.
4. Kui minulikke asju tuleb ka Ida suuruses, siis ma ei saa mööda kõndida. Kohe mitte kuidagi ei saa. 4.95 pole ka nüüd teab mis rahakoti mõrv.
5. Chiccos olid aga sellised allahindlused, et ma oleks vähemalt neli jopet/mantlit ära ostnud. Üks roosamannalisem kui teine. Ometigi valisin ma selle "poisiliku" jope 28 euro eest. Suht palju ikka, aga enne maksis see 62 eurot. Ma lihtsalt ei viitsi selliste ilmadega Idat talvekombekasse toppida, kui autoga punktist A punkt B sõidame. Mõnus ema nagu ma olen, unustasin ma sellise asja aga ära, et jopega on lapsele ka saapaid vaja. Neid meil kodus muidugi pole, nii et ikka ei saa me homme jopega kuhugi minna. Feil, täielik feil!

Korralik beebi ilublogi sai igatahes.

Kui Ida niimoodi mitte-magamisega jätkab ning ma pean sel kombel oma tuju parandamist jätkama, siis ma lähen ilmselgelt varsti pankroti. Aga Heily arvas, et Ida ehk nutab selle pärast, et ta pole ammu kingitusi saanud. Et alguses ju kõik tõid ja nüüd siis järsku täielik paus. Muidugi teeb pahuraks. Iga naine, olgu kasvõi 61 cm ja 5,7 kg suur, tahab kingitusi. Ma nüüd siis parandasin selle vea. Kas täna võib loota, et ta tänutäheks laseb meil magada:D


   Ma tõin ka kogu kraami korraga tuppa. Try or die trying, 
aga kahte korda ei viitsinud kohe kuidagi käia: 


 PS: Mäletate, kui ma rääkisin, et mina küll ei hakka vaid lapsele kulutama. Nojah. Las ta jääb.
Öise pahurdamise eest vabanduseks (ma ei ole teab mis suur vabandaja) vaatasin natuke Marekile ka asju. Aga ma isegi ei viitsinud omale asju vaadata.


No comments:

Post a Comment