Saturday, February 1, 2014

Kiiksukuninganna

Eile hakkasime Marekiga arutlema selle üle, kumb meist veidram on. Mina võitsin, sest:
1. Ma kardan linde. Ka varblased tekitavad mus õudu.
2. Ma armastan merd, aga kardan kohutavalt laevasõitu. Ometigi tahaks ma, et mul oleks oma jaht.
3. Ma kardan šampusepudeli avamist. Uue aasta vastuvõtt on mu jaoks täielik õudusunenägu.
4. Külmkapis panen ma riiulitele asju võrdselt. Ma arvan, et kui ühes riiulis on üks muna ja teises riiulis kolm muna, siis on üks muna üksik ja teised narrivad teda.
5. Nõudepesumasinasse ei pane ma kunagi vaid ühte asja, vaid ikka vähemalt kaks. Kahvlil või noal üksinda oleks seal igav ja kurb.
6. Ma ei kannata saiapuru.
7. Ma ei kannata kui sai tuuakse söögilauale kilekotis.
8. Mulle ei meeldi varbad. Värskelt pediküüritud varbaid aga meeldib mulle imetleda.
9. Ma ei viitsi tihti telefonile vastata, eriti kui see on kaugel ja ma pean selle jaoks ekstra liigutama.
10. Ma helistan haruharva tagasi.
11. Ma ei kannata värvilisi sokke. Enda jalas. Need ajavad mind endast välja ja ma tunnen end ebamugavalt.
12. Kella tiksumine ajab mind hulluks. Vanaema toas magades peidan ma alati kõik ta kellad kuhugi nii ära, et ta need alles poole aasta pärast üles leiab.
13. Mind häirivad valel kohal olevad asjad, kuid ainult mina ise tean, kus on õige koht. Sel hetkel. Järgmisel päeval võib õige koht olla teine. Mind ärritab kui keegi õigel kohal olevat asja liigutab.

Need on kiiksud, mis mulle kohe nii pikemalt mõtlemata pähe torkasid. Ilmselgelt on neid veel. Paar tükki tuligi juba meelde.

14. Mulle ei meeldi valgus. Kui ma üksinda elasin olid mul kogu aeg kardinad ees. Tumedad. Nüüd olen ma end parandanud ja lasen aeg-ajalt ikka valgust ka tuppa. Eriti kevadel.
15. Mulle ei meeldi kui esikus tuli põleb. Siis ma näen mustal kivipõrandal jalajälgi.
16. Ma ei kannata vee lõhna;) Seda lõhna, mis jääb riietele või rätikule kui see on veidi niiskelt kokku volditud.


6 comments:

  1. 4. Külmkapis panen ma riiulitele asju võrdselt, ma arvan, et kui ühes riiulis on üks muna ja teises riiulis kolm muna, siis on üks muna üksik ja teised narrivad teda.

    See on juba my kind of thinking! ;)
    Absoluutselt... Nt kui ma näen poes kohukest, mis on jäetud kuhugile suvalisse kohta, siis ma olen ta pannud või viinud tagasi oma kohale, sest muidu on ta oma sõpradest kaugel ja kurb.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Näed sa siis... friike on veel:) Just just, ma mõtlen ka, et üksi on ju kurb neil kohukestel ja munadel, taldrikutel ja tassidel, kahvlitel ja nugadel. Et ikka kõigil peab kaaslane olema;)

      Delete
  2. Kui seda loogikat jätkata, siis lapsi peab olema ka kaks .........

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei pea. Majas on kolm inimest ja kolm looma. Seega kôiki vôrdselt;)

      Delete
    2. Just... Lapsi võib olla ükskõik kui palju sest nende mõte ei ole see, et neil kindlasti kaaslane oleks vaid, et emme ja issi neid palju armastaks. Ja kui emme ja issi armastavad kõiki võrdselt (vahet ei ole kui palju neid on) siis on kõik korras! :)

      Delete
  3. Peab peab, õde või vend peab olema, sest siis ühel päeval on hea koos vanemaid taga rääkida kui nad lollid on olnud:) ausõna tean omast käest!

    ReplyDelete