Sunday, February 2, 2014

Normaalne koer. Kuri naine. Tegus mees.



Mis mul ikka Idaga jalutades muud teha on kui random pilte teha ja neid siis netti üles riputada. 
Midagi asjalikku ma ju teha ei viitsi;) 
Samal ajal tegi Marek kamina "valmis". Nüüd olen ma rahul. Vähemalt korraks. Kuni mul midagi uut pähe torkab. 


Uus projekt tegelikult juba ootabki trepi najal. Aga ma ei ole ikka leidnud kusagilt lasteriiete riidepuid. Käisin Mustris ja mujalgi. Ei ole:(  Kusjuures Rocca Al Mare Mustri müüja oli nii nipsakas, et ma ei oleks tahtnudki sealt enam midagi osta. Piidles mind pealaest jalatallani ja mõtles ilmselt, et mida sa, rott, siit poest otsid;)
Kust ma leian kas pärlite või muude kaunistustega riidepuid Ida kleidikeste jaoks?

7 comments:

  1. Replies
    1. Kui ma oleks sina, siis küll;)

      Delete
    2. Aga hakkame sealt pihta siis, et kust ma neid tillukesi riidepuid saan?

      Delete
  2. Tillukesi riidepuid (kahjuks küll plastikust) saab jyskist ja kui need näiteks veidikest kuuma liimi kasutades katta siidpaela või kauni riidega ja lisada veidike pärleid vms, siis võib tulemuseks veel midagi kaunist saada (Y)
    Ikeast tasub ka vaadata, kui on võimalus sealse kauba hankimiseks.

    ReplyDelete
  3. Osta endale pesu ja saad neid plastist riidepuid edukalt tuunida... Kui ma juba nii palju poleks kõike lubanud teha, võiksin ise ka ju katsetada. :P

    ReplyDelete
  4. Ma vist proovin jah:) kui vaid teed poleks kiilasjâága kaetud, lendaks kohe jyski ja abhakani!

    ReplyDelete
  5. Stocmanis oli pärlitega laste riidepuud

    ReplyDelete