Monday, February 24, 2014

Diy mähkmetort

Ma olen neid ikka imetlenud, aga pole viitsinud end kokku võtta, et järgi teha, kuigi neid kellele selline kook "küpsetada" on olnud viimasel ajal vähemalt kuus. Kujutate ette, mu lähitutvusringkonnas on eelmise aasta jooksul sündinud kuus paari kuu, isegi paaripäevaste vahedega last!
Nüüd sai isaks üks meie vahvatest töötajatest ning ma mõtlesin, et on viimane aeg proovida. Dagne eeskujul toksisin youtube'i sisse "diaper cake" ja seal see õpetus oligi. Tundus päris lihtne, nii et isegi minusugune kobakäpp peaks hakkama saama. 

Ja teate, mis? Saingi. Isegi tulemusega olen ise rahul. Ilus ja praktiline: 



Nüüd on mul tordiküpsetamine käpas. Mul on tunne, et ma saan selle aasta sees veel vähemalt ühe sellise valmis vorpida. Mul on selline kaval sisetunne, et keegi mu tutvusringkonnast on lapseootel. Mulle tundub nii. Naised muudavad ju teatud harjumusi, kui sellised uudised peres on:)

No comments:

Post a Comment