Tuesday, February 18, 2014

Hullud vanaemad

Vanaema ei tahtnud maalt koju tulla. Et temal on seal veel nii palju toimetada. "Aga kui sul on mingid plaanid ja last on vaja hoida, siis ma tulen,"lisas ta kohe. Ei, mul ei olnud plaane, kuid ma mõtlesin kui õnnelik inimene ma olen. Ma võin lapse südamerahuga vanaemale hoida jätta. Kui palju on 82-aastaseid vanaemasid, kes on nõus neljakuust lapselast hoidma? Nii et silm ka ei pilgu. Samal ajal koob lapselapsele sokid ka valmis.


Ja siis on Heily vanaema, kes lihtsalt võtab kätte ja koob Diipi mõned linikud. Vaid mõned. Sips ja tehtud. 



Neil pole probleem lapselapsi hoida, linikuid ja sokke kududa, muru riisuda, peenraid kaevata. Hullud vanaemad! Mina ei viitsi süüagi teha.. Oskan, aga alati ei viitsi. Vanaema ütleb selle peale, et viska viisud maha:)

PS: kui palju te selliste linikute eest maksaksite? Me läksime meestega vaidlema. 

2 comments:

  1. Äge vanaema :) Ja ta saab siis mähkude vahetamise ja kõigega ilusti hakkama?

    ReplyDelete
  2. Mähet pole ta pidanud vahetama, aga ilmselt ei oleks see talle mingi probleem:)

    ReplyDelete