Monday, July 13, 2015

Zen ja mootorratta hooldamise kunst


Väikese koduse minipuhkuse üks plusse oli kindlasti see, et mul õnnestus külastada von Stackelbergi hotellis asuvat ZEN spaad. Ma olen selles hotellis käinud mitmel konverentsil ja seepärast olen ma seda hotelli alati seostanud  pigem ärihotelliga. Ideaalne asukoht vanalinnast kiviviske kaugusel, ilus hoone, ajalooline taust ja maitsekas sisekujundus ei ole mind samuti ümber veennud. Sellest hotellist olen ma viimase pooleteise aasta jooksul mööda sõitnud pea iga päev ja nii ei ole mulle märkamatuks jäänud ka ZEN spa reklaam, kuid eelpoolnimetatud põhjustel ei ole see mind varem sisse kutsunud. Seekord aga otsustasin ma eelarvamuse kõrvale heita ning seadsin sammud just selle spaa poole. 
Kuidas seal läks ja mis sellel kõigel on pistmist mootorratta hooldamise kunstiga loe juba Hotelliveebi blogist SIIT.



No comments:

Post a Comment