Thursday, July 23, 2015

Mis sa ennast pildistad? Pildista ilu!


"Kas meil kodus mõni ilus koht on kodus, kus pilti teha?" küsisin ma Marekilt. 
"Meil on kõik ilus," vastas tema, "tee panoraamfoto!"
"Ma tahan ise ka pildile jääda," ütlesin mina.
"Miks? küsis tema, "mis sa endast pildistad? Pildista ilu!"

Ma siis pildistasin. Aga ronisin ikka ise ka mõnele pildile. Lisaks mõned fotod minu lemmikpaigast Stockholmist. Rosendals Trädgården. Ma olen seda kohta varem ka maininud siin blogis, aga kui te juhtute Stockholmis olema, minge kindlasti läbi. See on selline mõnus park (minu jaoks) üsna kesklinnas, kus vanadesse kasvuhoonetesse on mahutatud nii kohvik kui poed.

Ja siis veel kaks uskumatut kaadrit ühest pulmast. Uskuge mind selliseid tantsupilte minust ja Marekist teisi leida ei ole võimalik. Me lihtsalt pole kunagi varem niimoodi tantsinud. 

Elu on ilus, eksju. Kui vaid osata vaadata. 

// Don't take photos of yourself, take photos of the beautiful surroundings, my romantic husband said to me when we arrived home for a little vacation. The comments like this are called romance in our house. Yes, we're weird. But I like it. 
So. I took photos of beauty surrounding me. And yes, I still had to be on some of the photos. I am beauty as well right;) 

In addition there are some photos of my favorite place in Stockholm. I love that city and I love Rosendals Trädgård. It is such a cool park with a little cafe and shops in old greenhouses. Fantastic vibe! People chilling and enjoying time with family and friends. Make sure you visit this place when in Stockholm. I mean it. It's a must.

And you know me and my husband have been together for 10 years soon, married for eight years next month, but these photos of us dancing are one of a kind. We just have never danced like this before. 

Life is beautiful when you know where to look, right?
























2 comments:

  1. Hehee kui lahedad, viimasel pildil Marek on ikka hingega asja juures:)
    Maile

    ReplyDelete
    Replies
    1. No ikka. Tibutantsu tuleb ju hingega vihtuda:)

      Delete