Thursday, August 21, 2014

Siis kui ma sain teada, et ma ei oska nalja teha ja Eesti meestele kah liiga tegin



Oli aeg, kui ma pidasin end vaimukaks inimeseks, mulle endale tundus, et ma oskan nalja teha, et mõned mu postitused on kah päris naljakad. Eile, kui ma julgesin kirjutada, et sisustuspoodi minnes on targem mehed ukse taha jätta, sain ma aga teada, et ma olen totaalses teadmatuses elanud. Ma ei teadnud paljusid asju. Esiteks seda, et ma  ei oska nalja teha. Ilmselt kohe üldse mitte, sest pea ainukesed kommentaarid, mis ma sain, olid, et "mis mõttes mehed peavad ukse taha jääma".  Ja mina rumaluke olin ise arvanud, et ma olin vaimukas olnud.  Noh, et kui tahad rahulikult shopata, nii et ei pea kellelegi selgitama, miks meile veel üht lillelist diivanipatja vaja on, et siis on targem mees sellest poest eemal hoida. Selgus, et ma ütlesin hoopis, et mehed pole sinna poodi oodatud. Aitäh, kallid lugejad, et te mulle selgeks tegite, et ma nalja teha ei oska. Ma oleks muidu oma eluvales edasi elanud.*


Teiseks ei teadnud ma, et kõik Eesti mehed armastavad sisustuspoode. Välja arvatud minu oma. Ja jällegi, mina rumaluke, arvasin, et minu oma on selline veidi üle keskmise mees, kes vabalt võib minuga käia nii pesupoes, kingapoes, sisustuspoes, isegi Humanas ja Paavli kaltsukas,ainult siis kui ma nendes poodides liiga kaua aega tahan veeta (mida ma üldjuhul tahan), "põgeneb" ta ja ootab parem autos. Sest ta ei jaksa vaadata, kuidas ma tund aega valin kas võtta roosade lilledega linik või siniste lilledega või mõlemad või kumbagi mitte.  Eile sain ma teada, et ilmselt kõik Eesti mehed jumaldavad oma naistega poes käimist. Ma ei teadnud seda. 
Lisaks sellele teevad kõik Eesti mehed oma naistele igal hommikul Eggs Benedict'i. Crepés on ka täiesti tavaline asi iga naise hommikusöögilaual. Sest täpselt selliseid kommentaare sain ma siis kui kutsusin Eesti mehi hommikusöögikursusele. Mis mõttes sa arvad, et Eesti mees ei oska ise oma naisele hommikusööki valmistada, sain ma kommentaarideks. Isegi kaks kurja kirja, et kuidas ma Eesti mehi alavääristan. Ma rumaluke ei teadnud, et kõik Eesti mehed nii tublid on. Ja pealegi, ma oma rumalas peakeses arvasin, et selline hommikusöögikursus on lihtsalt lõbus.**
Ma sain aru, et ma olen Eesti meestele totaalselt liiga teinud. Ma palun väga vabandust. Ma sain jälle targemaks. Nüüd ma tea, et Eesti mees on üks imetabane olend;)



*Kuigi blogi esilehel paremas küljes on kirjas, et valetage mulle kui te ei leia, et mu blogi (ja seega ka mina) ei ole vahva (loe: teinekord ka naljakas). Teate ju küll, et võttes keskpäraselt inimeselt ära tema eluvale, hävib ka tema lootus õnnele. 
Enne kommenteerimist võiks blogi kasutusjuhendi ikka läbi lugeda!

** Õnneks on nii arvanud hetkel ka 13 naist, kes oma mehed on kirja pannud. Kuna me ilmselt teeme kaks kursust, siis vaba on veel seitse kohta. Kallid naised, kes te arvate, et teie mees võiks sellisest üritusest osa võtta, mitte selle pärast, et ta saamatu oleks, vaid sellepärast, et see võiks lõbus olla, kirjutage mulle eveliis@diipresto.eu

9 comments:

  1. Ja mina veel mõtlesin, et meil on nii vaimukad blogijad, et järgmine suvi ei pea Peeter ega Jan oma kavadega pead vaevama hakkama. Blogijad panevad oma etenduse püsti-kõik elust enesest......äriidee missugune:D

    ReplyDelete
  2. Issver milline draamaqueen!

    ReplyDelete
  3. Mulle tundub, et päris suurel osal inimestest on lihtsalt mingi jube suur ora pe*ses :)))

    Kuigi pean tunnistama, et jah, Bruno käib suurima heameelega sisustuspoodides ja niisama poodides ja valmistab hommikusööke ja muidu sööke( ja mina olen siis see vastupidine, kes ainuüksi poodi nähes juba nutab, et agaaa ma ei taha, palun ärme lähe). Aga ühtlasi on ta ainukene selline mees, keda ma tean. Kõik eesti mehed, keda ma tean..noh, nemad hoiaks isegi toidupoest eemale ja hommikusöök..mida tähendab?? Naine teeb!

    Nii, et mina ei tea kuskohast kõik su lugejad need imemehed välja võlunud on. Muidugi on mul nende üle hea meel :D

    ReplyDelete
  4. Mul ka vedanud, mees viitsib ja tahab shopata. Kohati vast isegi rohkem ja kauem kui mina. Aga ta ausalt öeldes ainuke mees meie suhtlus seltskonnas, kes seda hea meelega teeb. Ta sõbrad on alati seisukohal, et naised shopaku üksi ja nemad siis on autos/kodus. Aga need shoppamist armastavad mehed on pigem erandid. Vähemalt koos naisega shoppamist armastavad mehed. Ja mul mees kokkab ka hommikusööki voodisse, kuid kui küsida temalt mis on eggs benedict ta vaataks küll imelikult otsa. Kokkamisel ja kokkamisel on vahe. Naised võiks sellest ka aru saada enne, kui kommima tulevad, omal hargid käes.

    ReplyDelete
  5. "Sest ta ei jaksa vaadata, kuidas ma tund aega valin kas võtta roosade lilledega linik või siniste lilledega või mõlemad või kumbagi mitte."

    hahaaa!! klassika.. eriti tõesti siis kui ei võta ikka kumbagi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma võin päriselt poes tund aega valida ja siis lõpuks otsustada, et tegelikult ei taha ma kumbagi:D Pole siis ime, et mõnes poes turvamehed mind jälgima kipuvad.

      Delete
  6. Huumor missugune. Mulle sobib. :) Mulle tundub vahel, et keskmine eestlane lihtsalt peab teist keskmist eestlast altkulmu põrnitsema ja talle selgeks tegema, et ta ei tea midagi ja just tema ise teab paremini.

    ReplyDelete