Thursday, September 12, 2013

Emotsioon nr 68

Ma ei mäleta, kuna ma viimati mõnd titte süles hoidsin. Ma ikka olen püüdnud seda vältida, sest nad on nii tillukesed ja ma tunnen end nii suure ja kohmakana, mul on tunne, et tited mu süles lähevad katki. Mul on hea meel kui emad on lähedal ja neil ise silma peal hoiavad või teevad midagi, et laps ei nutaks. Nii ka eile. Mul oli hea meel, et tite õige omanik oli käepärast võtta.
Ja siis ma korraga taipasin! Varsti ei saa ma loota sellele, et keegi tite mu sülest ära võtaks või ta magama kussutaks. Ma pean ise hakkama saama. Mina olengi tite omanik.
Aga kui ma ta katki teen?

1 comment:

  1. Usu mind - ei tee katki. Isegi kui on pisike konn, näiteks 2kg ainult. Lapsed on sitked - elavad üle selle vanemate esmase kobatsemise. Kuni sa harjutad alguses, pole nad isegi väga nõudlikud. Nii esimesed 3 nädalat. Siis muutud ise julgemaks ja laps saab sellest kohe aru ja hakkab rohkem nõudma:)

    ReplyDelete