Tuesday, February 3, 2015

Taaskasutus lastemoes


Ma olen suur taaskasutussõber. Veel mõnda aega tagasi vaadati mind imelikult kui ma julgesin öelda, et üks või teine asi on pärit kas vanaema kapist või teise ringi poest. "Fuih! Kellegi teise asjad!" öeldi mulle. Õnneks on tänaseks päevaks asjad muutunud ja taaskasutus ning second hand kauplused on pigem popp. Popim kui arutu tarbimine.
Me teame KUI palju ilusaid lastele mõeldud riideid võib kaubandusest leida, mul on tihti raskusi enda tagasi hoidmisega ja ma jätaks oma viimased sendid tihti poodi, et Idale midagi uut soetada...

Edasi loe Pere ja Kodu lastemoe blogist juba homme. Mõned stiilinäited aga allpool:



Minu enda ühed praegused lemmikud Ida garderoobis on need maailma kõige ägedamad traksipüksid. Hinda ei oska ma kahjuks öelda, aga second handist on nad pärit küll. 


Roosa kampsun on pärit Humanast. Hinnaks 1.50
Chloe teksakleidike ühest Stockholmi second hand'ist. Hinnaks 10 eurot.
Polarn O Pyret kleidike samast Stockholmi poest. Hinnaks 1 euro.
Punased tennised ühe Rootsi väikelinna loppis'elt. Hind 2 eurot.
Teksad, paksud kamspunid ja vest samuti teise ringi poest. Kahjuks mitte mu enda ostetud, seega hinda ei oska ma öelda. 

Rohelised kummikud on mu teised lemmikud. Kevadeks on täpselt parajad, et poriloikudes paterdada. Hinda ei tea, aga vanust on neil üle 20 aasta. Tädi Mariani omad.
Hele kampsunike ja triibuline kleit Humanast. Kummagi hind 1.50
Roosa kleidi alt paistev Tommy Hilfigeri kleit Rootsi väikelinna second handist. Hind 5 eurot.
Mustad kingad samast kohast. 2 eurot.


Teksad, mis pildil veidike paistavad on pärit Stockholmi second handist. Polarn O Pyret sildiga. Hinnaks 1 euro.
Vana vanker - Milla Vanakraami Pood Tartus. 35 eurot.
Valge tekike - 1 euro. Rootsi loppis'elt.
Karu on tädi Mariani pärandus.


Roosakad Zara kingad jällegi second hand'ist.


Loomulikult ei ole ma ainuke ema, kes oma lastele kasutatud riideid ostab. Siin on väike stiilinäide poistele. Hinnad on jahmatavad:

Esimesel pildil: soe paksu voodriga vest, 15 senti , Osta.ee oksjonilt  *ruuduline triiksärk, 50 senti, Humana *paksemad voodriga teksad, osta.ee oksjon, 18 riideeset 20 sendiga * tennised,1.50, Pärnu Uuskasutuskeskus
Teisel pildil: kevadine õhuke jakk, 15 senti, Osta.ee oksjon
Kolmandal pildil: soe kihvanööpidega kampsun, 1 euro, Humana  * helesinine triiksärk, 50 senti, Humana  * paksema voodriga velvetpüksid, osta.ee oksjon, nende samade 18 riideeseme hulgas           * ahvidega sussid, 1 euro, Pärnu Uuskasutuskeskus

Julget taaskasutamist!

1 comment:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete