Saturday, February 21, 2015

Me peame nüüd ka poliitikasse minema!


Meil ei jää lihtsalt midagi muud üle. On ju nii, et kui tahad, et sinust saaks hea klaverimängija/ tennisist/poliitik, siis sellega tuleb varakult algust teha. Ja on üsna selge, et Idast on kasvamas tulihingeline poliitik. Talle ei mahtunud täna kohe kuidagi pähe, et Hugo valimistesse nii leigelt suhtub ja nii ta võttiski endale südameasjaks Hugot valgustada.
Järjekindlust tal oli. Kui Hugo lõpuks tüdinenult esikusse põgenes, ei andnud Ida alla, vaid järgnes koerale ka sinna, valimisreklaamid näpus. Istus lõpuks koera kõrvale maha ja hakkas talle kõva häälega reklaame ette lugema. Kõige rohkem tundus Idale sümpatiseerivat IRL. Noh, iseenesest pole paha valik.
Kui vana peab olema, et erakonda astuda? Kuidas ma Ida kirja saan panna? Ega ma muidu ei viitsiks selle poliitikaga mässama hakata, aga hüvedest ma ära ei ütleks. Mingi kasu peab ju mul ka olema, sest Ida on ikkagi alaealine...

Ja kui kellelgi on vaja veel valimiskampaaniat teha, siis Ida võib appi tulla. Lapsed ja koduloomad on hea turundusnipp. Andke teada, kui abi vajate. Meie aitame. Hea tasu eest loomulikult. Sobivad kõik erakonnad, me ei ole pirtsakad.








3 comments:

  1. Oo teil on koer ka. Kui vana? Tundub sellise külma rahuga olevat :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hugo saab aprillis kaheksa.
      Ta suhtub Ida tegemistesse üsna külmalt tõesti, umbes nii et kui sa just pead mulle pessa raamatu tooma ja teisiti ei saa, eks ma siis kannatan ära. Samas on ta ikkagi loom ja igaks juhuks ikka alati jälgin, et Ida üle piiri ei läheks.

      Delete
  2. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete