Sunday, February 8, 2015

Color Wow tooniv juuksepuuder


Nagu ma ikka armastan öelda olen ma keskmisest laisem inimene. Minuga juhtub kahjuks tihti nii, et panen juuksuriaja kinni alles siis kui peeglisse enam ei kannata vaadata ilma, et koledusest külmavärinad peale ei tuleks. 
Ühel ilusal päeval kui ma jälle end maapõhja kirusin, et juuksejuured on nii välja kasvanud, et kole hakkab, saabus mulle Color Wow Estonialt pakk tooniva juuksepuudriga. Blondidele juustele on neil pakkuda kaks tooni - blond ja plaatinablond. Mina ise oleksin valinud blondi, kuid soovitav on valida heledam toon. Kasutusse läks seega plaatinablond puuder. 


Kuidas puudrit kasutada? See on lihtsamast lihtsam. Toode tuleb kanda kuivadele juustele, mis on juba soengusse seatud. vajuta juuksed vastu peanahka ja kanna pintsli peenema otsaga juuksejuurtele puuder. Korda kuni toonivahe on kadunud. 

Kas toimis? Palun vaadake allolevatelt piltidelt ise. Minu meigikotis saab sellest uus must-have toode.

            Palun vabandust, et ma ei paku teile professionaalselt tuunitud pilte. Mul ei ole kahjuks aega selliste asjadega tegelemiseks. Ega tegelikult ka kannatust. 
Tulemust näete sellegipoolest. Üllatav, eks?

Plussid: 

- lihtne ja kiire kasutada
- kleepuvaks ega raskeks/mustaks juukseid ei muuda
- püsib kenasti  järgmise pesuni (valge padjapüür jäi öösel puhtaks)

Miinused: 

- hind, 39.90EUR, aga kui uskuda, et sellest karbikesest piisab lausa kuuekümneks kasutuskorraks, siis on hind täiesti mõistlik (vaatasin just, et müügil ka Levelzone'is 31,99ga)
-tilluke pintsel (ma olen lisaks laiskusele ka kärsitu ja kuigi kogu protsess võtab aega 5-10 minutit, oleksin ma tahtnud, et oleksin veel kiiremini hakkama saanud, et tõmbaks ühe suure rulliga üle pea ja tehtud.

Tahad ka proovida? Siis lisa Color Wow Estonia leht FBs omale meeldivate hulka ja kirjuta siia kommentaaridesse, millist värvi puudrit sooviksid ( olemas on blond, plaatinablond, hele, keskmine ja tumepruun ning must)

29 comments:

  1. Väga hästi on oma töö teinud, nii sinu telefon kui ka puuder!

    ReplyDelete
  2. Plaatinablond puuder oleks abiks :)

    ReplyDelete
  3. Plaatinablond oleks suurepärane :)

    ReplyDelete
  4. Plaantinablond oleks super! Ma pole julgenud viimased paar kuud (täpsemalt siis juba pool aastat) juukseid värvida, nii et see puuder oleks nagu rusikas silmaauku. Nii väga tahaks inimese moodi välja näha.

    ReplyDelete
  5. Plaatinablondi tahaks proovida :)

    ReplyDelete
  6. Nagu ka kõik eelnevad enne mind, tarvis oleks plaatinablondi komplekti :)

    ReplyDelete
  7. Need fotod veensid mind küll ära nii et soovin ka proovida :)
    Tõenäoliselt vajan ka plaatinablondi komplekti.

    ReplyDelete
  8. Nii kasulik asi oleks, mul lükkub ka see värvimine viimase hädani tavaliselt :) Musta värvi komplekt sobiks minule :)

    ReplyDelete
  9. Sooviks proovida plaatinablondi juuksepuudrit :)

    ReplyDelete
  10. Üllatavalt hea tulemus - tumepruuni prooviks :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pean tunnistama, et nii heast tulemusest olin ma ise ka üllatunud. Saan aru, miks selle tootenimes "wow" on. Mina ütlesin ka "vau":)

      Delete
  11. wow indeed !
    jään lootma plaatinablondi imevõimetesse !

    ReplyDelete
  12. Minu värvi kahjuks ei pakuta...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jah, kusjuures ma ei pannud tähelegi, et punapead ei saa laisad olla:)

      Delete
  13. Tundub, et plaatinablond kuluks hädasti ära. :)

    ReplyDelete
  14. Minul oleks blond "must have" Kuidagi väga kiirelt peale juuksurikülastust hõiskab peegel jällegi marss juuksurisse...

    ReplyDelete
  15. Sobiks plaatinablond kui Eveliisil on ka plaatinablondiga tehtud (mul suht sarnane juuksevärv temaga:)
    Inks

    ReplyDelete
  16. Mina sooviks proovida tumepruuni ;)

    ReplyDelete
  17. Mulle sobiks ka plaatinabond siis, sest juuksetoon tundub sama olevat.

    ReplyDelete
  18. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  19. Plaatinablond! Piltide pealt on efekt tõesti wow!

    ReplyDelete
  20. Ma endameelest jätsin küll juba eile kommentaari, aga see ei tulnud vist kohale! Või on viga minus :) Igatahes olen täpselt samamoodi mugav inimene ja see tundub täielik vau-toode tihedalt juuksuris käimise asemel..

    ..ja tegelikult on mul hetkel veel juuksurist ja eriti värvimisest hoidumiseks ka teine põhjus - suvel on pulmad tulemas! Ja juuksur on öelnud, et ta ei tahaks mind enam eriti enne suve värvida, alles värskelt enne pulma, et juuksed saaksid vahepeal ennast koguda, kasvatada ja terveneda.. hmm, aga ei tahaks ju pool aastat väljakasvuga ka ringi jalutada. Tundub ideaalne lahendus minu väikesele murele. Plaatinablond!

    ReplyDelete
  21. Jessas kus ma elanud olen :) Väga äge! Katstaks tumepruuni ;)

    ReplyDelete