Monday, February 23, 2015

Siis kui ma ühe õhtu jooksul nii kõige vanem kui kõige suurem olin


Ma tegelikult juba Facebookis jõudsin jagada seda allpool olevat pilti, mis ilmestab ülihästi minu eelmist reedet, mil ma jõudsin käia kahel peol ja olla esimesel kõige vanem (minuga koos veini joov tütarlaps ei ole tegelikult alaealine nagu pildi järgi võiks arvata) ning teisel kõige suuuuuurem. Aga kerime natuke tagasi ja kordame. Muidu ei ole lõpp kuidagi loogiline.

Ühesõnaga. Kuna ees oli ikka kaks pidu mõtlesin ma peoperenaiste suhtes lugupidav olla ja mitte rääbakas välja näha ning lasin end kenamaks klopsida, nii palju kui see võimalik on, sest töö on tellija materjalist, eks ju. Üllataval kombel jäin ma lõpptulemusega vägagi rahule ja hakkasin linna minema. Tellisin takso. "Kas eramu või kortermaja?" küsis dispetšer. "Kortermaja," vastasin ma, "ainus kortermaja sel tänaval." Kümne minuti pärast kui takso pidi saabuma, kolistasin ma end välja. Ma jõudsin uksest välja sel hetkel kui takso majast mööda sõitis. Peatus kaks maja eemal. Eramu ees. Ma jooksin tänavale. Lehvitasin ja vehkisin kätega nagu Seevaldist põgenenud hull. Takso hakkaski liikuma, aga otseloomulikult mitte minu poole, ainsa kortermaja ette, vaid liikus edasi. Kas ma juba mainisin, et ma ootasin ainsa kortermaja ees sel tänaval.  Viis minutit hiljem kui ma olen dispetšeril palunud taksojuhile helistada ja ümber keerata, saabus takso. Vihm ja tuul tegid soengu ja meigiga oma töö.
Ma palusin end "Vabrikusse" sõidutada, aga  taksojuht  tahab mind juba "Kolme lõvi baari" (teate, see naljakas urg Baltijaama lähedal?) ees maha panna. Ilmselgelt tundus kõige loogilisem, et oma kuldse seelikuga olin ma just kahtlase väärtusega Kopli baari teel. Ilmselgelt.




Fotod: www.daysworthliving.com

Esimeselt peolt liikusin ma mõne aja pärast edasi Butterfly lounge'i, kus glamuuritar Aljona pidas Placent Activi 7. sünnipäeva. Ja just nii nagu ma olin kahtlustanud olingi ma sel peol kõige suurem. Ma olin ilmselgelt ainus või igatahes üks väheseid, kes kannab rõivasuurust 38, teised kandsid tõenäoliselt maksimaalselt 32 suurust. Maksimaalselt. 
Pidu ise oli glamuurne, midagi muud ei saaks Aljonalt oodatagi.  Kuna minu näol on tegu maailma kõige ebafotogeenilisema inimesega ja ma jään piltidele alati väga imelik (me keeldun uskumast, et ma ka päriselus võiksin imelik välja näha!) nagu allpool oleval pildil, kus ma näen välja nagu Humpty Dumpty, eelistan ma piltidele jääda umbes selliselt nagu ülevalpool ühel pildil. Teise glamuuritari - Marianni - selja taga. 

                     





                                                                  Fotod: Andres Raudjalg

Ma liikusin uuesti tagasi esimesele peole. See oli tuurid üles võtnud. Ma ei tea, kellel ja miks tekkis "Vabrikust" edasi liikuda. Ja mis te arvate kuhu? Kas te oleks osanud arvata, et "Kolme lõvi baari"? 
Aga just sinna me läksimegi. Kas te olete seal kunagi käinud? Kui ei ole, siis mul on teile üks soovitus - palun ärge minge ka! Sellised kahtlase väärtusega baarid on kahtlased. Ma vaatasin pealt, kuidas kaks vene daami omavahel kaklema läksid ja mõtlesin, et mida põrgut ma oma kuldses seelikus sellises kohas teen. Hirmus hakkas ka. Igaks juhuks vabandasin ma ette ja taha kui korraks ühele tantsivale vene naisele vastu lähen, ma ei taha riskida sellega, et oma hambad sinna baari jätan. 

Tuleb tunnistada, et oli üks meeleolukas õhtu, aga mul oli hea meel kui ma koju jõudsin. Ühes tükis. Koos kõigi oma hammastega. Mind koju sõidutanud taksojuht küsis:" MILLEGA te ise sõidate SELLISES kohas elades?"
"Mondeoga, ikka Mondeoga," vastasin ma ja tippisin kontsakingadel mööda jäitunud teed majani. Vana ja suurena. Aga glamuurselt. 

16 comments:

  1. Kui sa räägid endast, kui vanast ja suurt kasvu inimesest, kas siis nr 40 kandvad inimesed peaksid üldse kodus teki all istuma? :D Piltidelt vaatab vastu imeilus ja heas vormis naine, sellepärast ei saa ma su jutust grammigi aru.. Ja, kui ma võrdlen sind ja brünetti naist pildil, siis minu punktid läheksid iga kell sulle.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 40 suurus ei tohiks jah enam kodust väljagi tulla. Said ju aru, et ma tegin nalja, onju? Aga eks ta tegelikult oli ju natuke naljakas ka sattuda ühtäkki peole, kus peaaegu kõik olid ideaalseks vormitud ja siis tuli üks humpty dumpty oma kuldse seeliku ja laialivajunud juustega:)

      Delete
    2. Vot, see nali läks seekord minust suure kaarega mööda. :)

      Delete
    3. Tegelikult on nii, et kuigi ma tahaks tõepoolest tibake peenem olla, siis ega ma tegelikult kurda, aga pseudoprobleemid peavad ka olema. Muidu on päris probleemid liiga päris;)
      Ja 32,38,40 - kõik on vaid numbrit. Inimest nad ei tee.

      Delete
  2. Kui vana see tüdruk esimesel pildil on siis? :)

    ReplyDelete
  3. Ma olin enne lugemist täiesti kindel, et tegemist on alaealise tütarlapsega... max 16. Sinu kõrval on ta nagu valge leht, kõik elu värvid on puudu. Sina oled aga ilus ja õites.

    ReplyDelete
  4. Ma just vaatasin, et sa oled esimesel pildil nii ilus! Väike soovitus pildistamise kohta - püüa olla enesekindlam ja poseeri teadlikumalt, pole sa midagi ebafotogeeniline :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok, tglt olen ma nōus, et suht palju annaks paremaks muuta kui ma suudaks/tahaks/oskaks poseerida. See ongi mu jaoks kõige raskem😃

      Delete
  5. on sul ikka pseudoprobleemid:) olen suur, olen vana, kuidas paremini pildile jääda jne - kas see on tõesti nii oluline. saan aru et 20-aastastele on aga et ka üle 30-lt on see "sinu jaoks kõige raskem". elus on palju olulisemaid asju kui tunda muret kuidas pildile saada ja kõige paremini jääda:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vau, sul soovitan arsti juurde kontrolli minna, ehk leitakse huumorisoon ülesse. See on elus üks vajalik vidin:)
      Ja ilmselgelt ei ole see, kuidas ma pildile jään mu ELU KÕIGE SUUREM mure, aga kui rääkida konkreetselt pildistamisest (mida me mu arust siin just tegime), siis on poseerimine tõepoolest mu suurim probleem. Teinekord ju tahaks ka pildil kena olla, eksju?

      Delete
  6. Minu élu probleemiks saab nüüd, et kuidas ka jääda fotole nii kuratlikult kenana nagu sel esimesel pildil oled!

    ReplyDelete
  7. Elus ongi palju olulisi ja olulisemaid asju kui see, kuidas fotodel parem välja näha. Siiski olen mina ka tahtnud nii 20-sena, 30-sena kui 40-sena piltidel parem välja näha. Kahju, et see alati ei õnnestu, aga ikka püüan. Pärast ilus vaadata. Tuju tõstab ja enesetunnet. Ja mis selleski halba oleks kui see olekski oluline? Sel hetkel, s.t pildistamise hetkel kindlasti ongi. Usun, et päris paljudele.

    ReplyDelete
  8. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete