Thursday, February 19, 2015

Armastus ja kirg ehete vastu ehk Katariina Ehted lähevad loosi



Ühel päeval oli mu meilboksis kiri kelleltki Katariinalt, esimese hooga ma väga ei süvenenud, sest kui ma nägin, et teemaks olid käsitööehted, siis mul tekkis kohe selline eelarvamus, et keegi on Tiimaris müügilolevatest pärlitest midagi kokku klopsinud ja tahab neid müüa või jumal teab mida veel. Mu sisetunne aga sundis mind tema kodulehega veidike siiski tutvuma. Ma ei saa öelda, et ma ka siis kohe mingit erilist sidet tundsin, aga jälle kord ütles mu sisetunne, et nendes ehetes on midagi. Ma sain Katariinaga kokku. 

Juba esimesest hetkest kui ta Diipi sisse jalutas, suuuuuuur ehtekarp käes, olime me ühel lainel. Ja kui ta siis veel oma ehtelaeka avas olime me täielikult ühel lainel. Katariina silmis oli sära, ta läks elevile kui oma ehteid tutvustas, kõigil neil oli oma lugu rääkida. Katariina rääkis, millest ta saab inspiratsiooni ja nii edasi ja nii edasi. Ma nägin, et ehted on tema kirg ja armastus. 
Minus on peidus väikene harakas, ma lappasin Katariina ehetekarbis ja ahhetasin ning ohhetasin. "Ma kingiksin ühe paari sulle," ütles see imeline naine ja jälle kord tundsin ma end nagu petis. Miks peaks keegi mulle midagi kinkima, millega ma olen selle ära teeninud. Mina, kes ma suurt midagi peale loba ajamise ei tee. "Ma ei saa neid vastu võtta," ütlesin ma. "Ma tunnen, et ma ei ole neid ära teeninud."
Ma lihtsalt tundsin, et on ebaaus, et inimesed kingivad mulle asju ja mina ei paku neile vastu midagi. Me leppisime kokku, et loosime ühe kõrvarõngapaari me blogilugejate vahel välja. Selleks et loosimises osaleda pane lihtsalt kommentaaridesse kirja oma nimi ja viisakusest võiksid põhjendada, miks sa neid kõrvarõngaid endale soovid. Katariina Ehete lehel võid ka silma peal hoida. Sinna on minu teada uuemaid pilte varsti tulemas toodetest.

Me leppisime veel kokku, et Katariina Ehted osalevad  ka "13 ja Moereedel". "See on nii tore, et minu sünnipäeval selline moeetendus toimub," ütlesin ma.
Katariina säravad silmad läksid suureks. "Aga sünnipäevaks tohib ju ikka sulle kingituse teha?" naeratas ta. Ma noogutasin punastades. "Oleme kokku leppinud," naeratas Katariina kõige soojemat naeratust, "ma siis üllatan sind 13.märtsil."
Ma lubasin üllatunud olla:) 





Uut omanikku otsivad need keskmised helesinised kõrvarõngad. Esmaspäeval loosin välja.




8 comments:

  1. Mari-Liis. lillonhea@hotmail.com



    Mina sooviksin neid kõrvarõngaid kanda juba sellepärast, et selle tegija loomingut rohkem näidata! Nii vähe on ju tegelikult inimesi, kes teevad midagi nii suure pühendumuse ning armastusega ja ilmselt kui neid ehteid kanda saaks, tekiks endalegi soe ja positiivne tunne sisse! Sest teadagi, kõik mis sa teed, kandub edasi ju ka teistesse :)

    ReplyDelete
  2. Britt, brittpbrittp@gmail.com

    Tõesti ilusad kõrvarõngad! :) Soovin neid sellepärast, et mul on suhteliselt palju siniseid riideid viimasel ajal kappi tekkinud ja oleks hea kui oleks ühed sinised kõrvarõngad mis juurde sobiks :)

    ReplyDelete
  3. Kai,
    kai1940@gmail.com

    Osalen loosimises, kuna saan Teie blogist alati inspiratsiooni, kuidas lahedalt ellu suhtuda (kirjutan Teie ja veel suure tähega vanamoodsalt kuna olengi väga vana...:-)), ning austusest kõrvarõngategija vastu - kuidas ISE viitsida tõepoolest vaeva näha jms. Rõngad kingiksin tütrele!

    ReplyDelete
  4. Olen üha enam Eesti käsitöö fänn ja hindan seda kui inimesed teevad oma tööd armastusega, seda on toodetes näha :)
    Panen end loosirattasse:
    Karin
    karini88@yahoo.com

    ReplyDelete
  5. Marta
    dooleys86@gmail.com

    Mulle meeldib nii väga nende kõrvarõngaste värv, mis loosimises. Helesinine/türkiis on imeilus! Eriti suvel, kui ka päevitust peal :)

    ReplyDelete
  6. Nele (nelesutt@gmail.com)
    Need rõngad on just minu lemmikvärvi ja sobivad mu silmade värviga kokku :) Lisaks tuleb kevad ja lihtsalt on vaja uusi värvilisi asju.

    ReplyDelete
  7. mrs.kadak@gmail.com kannan uhkusega eesti käsitööd (loomulikult olen edev ka :D )

    ReplyDelete
  8. Kirke (krike7@gmail.com)
    1. Mulle väga meeldivad naiselikud ehted.
    2. Need kõrvarõngad on nii mõnusalt õrnalt pitsilised, aga mitte liiga isepäised (st sobituvad paljude asjadega)
    3. Mulle tohutult meeldivad käsitööehted.
    4. Mul ju ei ole veel ühtegi paari helesiniseid kõrvarõngaid. :)

    ReplyDelete