Thursday, October 30, 2014

Väike maja preerias


Mõnikord, kui ma räägin oma hobidest või millega ma vabal ajal tegelen, hakkavad inimesed naerma ja ütlevad, et mu elu on nagu Väike maja preerias, kus mina ja mu sõbrad istume lõkke ääres, laulame ja punume üksteisele patse. Mõnikord ma vaatan isegi, et ongi nii.
Näiteks siis kui me Idaga paneme selga matchivad elegantselt lohakad kleidikesed. Need MiMoSTi omad. Need samad, mida homme õhtul kell seitse Diibis näitame. Muideks ka Diibi teenindajad kannavad homsest MiMoSTi disainitud riideid.



                                                   
Foto: Efka Photo


Aga et tõestada, et meie elu ei ole vaid Väike maja Preerias või Bullerby lapsed, siis aegajalt käin ma metsast väljas ka. Mõnel teistsugusel üritusel. 




                                                                 Fotod: Lauri Laan



No comments:

Post a Comment