Friday, November 19, 2010

Kõik seebiks!


Selles, et ma päris normaalne ei ole, pole arvatavasti keegi väga kahelnud. Nüüd annan ma veel ühe põhjuse, mis seda fakti kinnitab. Nimelt kavatsen ma nädalavahetusel seepi tegema hakata. Kas sellest midagi ka välja tuleb, seda ma ei tea. Aga vahendid ja materjal on olemas.Ei, ma ei ole nii ökoks muutunud nagu Tiia esimese hooga kartis. Mul lihtsalt tuli tahtmine sel nädalavahetusel seepi teha!
Hea, et Janek plaanib ka kodus olla. Aitab mul vähemalt koristada, kui ma peaksin "seebilaboris" mingi suuremat sorti segaduse korraldama.
(Hmmm...ma loodan, et ta ei satu seda postitust lugema, muidu leiab veel põhjuse kodust ära minemiseks)

5 comments:

  1. Palun siis pärast jaga muljeid ja mulle, seebimulle. Ise võtan hoogu vedelseebi tegemiseks, kuid hoog on ilmselgelt veel liiga väike :)

    ReplyDelete
  2. Ikka jagan:) Ma ka tegelt võtsin pikka aega hoogu ja nüüd jõudsin lõpuks nii kaugele, et esimese hooga proovin seebimassiga kätt...kui sellega hakkama saan, lähen päris seebi kallale.

    ReplyDelete
  3. Ja-jaa, nii algab tee käsitöö juurde! Tean-tean!!!

    ReplyDelete
  4. Veel: Marleen kirjutas jõuluvanale kirja ära ja seal soovis ühe asjana endale seepi, oma seepi :DDD

    ReplyDelete
  5. ja varsti hakkad ikka kuduma ka:)

    ReplyDelete