Friday, November 26, 2010

Hädapala rutiin


"Võõrutusravil" olev Hugo ei ole sugugi mitte rahul, et ta juba 27.päeva järjest peab mingil kummalisel põhjusel vaid rihma otsas liikuma. Eile õhtust alates üritab ta meid rihma otsast maha raputada, keerutab ühele poole ja teisele poole ning stardib siis nagu multifilmikoer nii et jalad all rattana ringi käivad, püüdes meeleheitlikult maha raputada/pikali kukutada teisel pool rihma olevat mind või Janekit. Siiani oleme võitjaks jäänud meie Janekiga.
27. päevaga on Hugole õues käimise kellaajad päris hästi meelde jäänud:
1. ca 6:20 tšakrad lahti tuur, millele järgneb juba 27 päeva järjest järgmine dialoog:
Janek: Kas ta tegi ka midagi?
Mina: Jah.
Janek: Mida siis?
Mina: Nuuskis. Tiris. Jooksis.
Janek: Ei noh, ma ei mõelnud ju seda?
Mina: Jah, pissis ka.
Janek: (rahulolematu mõmin). Okei, ma siis sõnastan oma küsimuse ümber. Kas ta kakas ka?
Mina: (vastus varieerub sõltuvalt olukorrale) jah/ei.
Ja niimoodi 27. hommikut järjest.

2. ca 7.10 tšakrad lahti vol 2
3. ca 17:00 pikem jalutuskäik, millele põhimõtteliselt järgneb samasugune dialoog nagu kell 6:20
4.ca 20:00 paiku, sobival reklaamipausil
5. 22:00 ja 23:00 vahel, millele eelneb järgmine dialoog.
Mina: Kumb välja läheb?
Janek: No eks ma siis lähen
Mina: Ei, ma võin ise ka minna
Janek: Ma juba lähen
Dialoogi lõpp varieerub, sõltuvalt sellest, kumb hetkel laisemaks osutub.


Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida. Hugole ei meeldi rutiin. Ja seepärast üritab ta seda iga hinna eest lõhkuda, vaikselt kiunudes ja paar korda ust kraapides väljaspool sisseharjutatud rutiinseid väljaskäimise kellaaegu. Niisiis oleme me aeg-ajalt sunnitud ka rutiiniväliselt jalutuskäigu ette võtma, sest koeral võib ju häda olla. Häda on küll. Häda ära joosta. Sest nagu ta rutiiniväliselt välja saab, algab keerutamine, raputamine ja püüd koha pealt multifilmikoerana startida. Ma peaks juba targem olema ja mitte laskma end mõjutada, aga ma ju ütlesin, et tegu on koerte Oscari väärilise Le Craanziga!

Ilma Hugota oleks meie elu nii igav:D

(pilt on tehtud esimesel-teisel torbiku päeval, kui Hugo üritas meile oma oleku ja hoiakuga näidata, kuidas talle liiga tehakse ja kui ebamugav tal on.)

No comments:

Post a Comment