Thursday, October 21, 2010

Tõehetk


"Kuhu sa minema hakkad, et end nii üles löönud?" küsis Janek kui eile sõbrannaga välja hakkasin minema.
Mis mõttes, ei saanud ma aru. Panin selga seeliku ja jalga kingad, ei midagi erilist. Täiesti tavalised asjad, need, mis garderoobist kätte hakkasid. Need samad riided, millega ma ikka käin. Miks siis nüüd selline küsimus? Kergitasin kulmu ja küsisin torisedes: "Mis asja sa ajad?"
"Noh seelik ja puha," vastas Janek.
"Mis seal siis nii erilist on?" küsisin mina, "ei sobi või?"
"Ei, mitte seda. Lihtsalt palju ma sind sellisena näen. Hommikul tõmbad lodrud dressid jalga, välja minnes oranž suusajope peale ja tennised jalga, õhtul samamoodi - võimalikult kiiresti sama outfit selga."
Aia! Tuleb tunnistada, et tal oli õigus. Aga enda õigustuseks pean ütlema, et selles on süüdi Tilluke Delisa, kes mulle oma veidrad, aga mugavad hallid sametdressid andis. Kui tema poleks neid dresse mulle andnud...
Nüüd aga oli mu'st korraga saanud dressinimene. Minust, kes ma arvasin, et olen uuestisündinud Coco Chanel:DDD

No comments:

Post a Comment