Sunday, June 19, 2016

Nagu raamatus /Making memories


Ma Laura-Grete "blogidraamast" ise pikemalt kui Facebookis juba kirjutasin, kirjutada ei viitsi, sest ma saan aru, et Elu24 on oma soovitud blogidraama juba kätte saanud ning lisaks Malluka, Liivi ja Ebapärlikarbi postitusele ega mul suurt midagi lisada pole kui, et jube traagiline on, et päriselu ja väljamõeldud tegelaskuju inimeste peas sassi on läinud. "Selline ongi meelelahutus," öeldakse Laura-Grete kaitseks, mina ütlen, et kui meelelahutus on 12-aastaste manipuleerimisega, siis selline meelelahutus on ikka paras kräpp. 
Minu enda meelelahutus oli sel nädalavahetusel hoopis teist nägu. Täpselt nagu muinasjuturaamatus. ma tean, et see väljend on ka juba nagu klišee, aga no ausalt. Ma avastasin poolkogemata kullerkupupõllu, mulle reaalselt tuli sellega seoses lapsepõlv meelde ja ma ei saa sinna midagi parata, et ma korjasin lilli lausa nii palju, et meil ei jagunud kodus enam isegi vaase, et kõik lilled ära mahuks. (Ärge muretsege, põllule jäi lilli veel ikka väga palju alles, minusugused hullud saaks seal veel terve kuu aega kuhjade viisi kullerkuppe koju tassida!)

Ahjaa, ma avastasin, et ökopoest on siiski võimalik ka tatart osta, nii et reedel valmis meil kodus pidusöök tatrast. Jummel, kus ma olen tatrast puudust tundnud!

// There is a discussion among Estonian bloggers whether a fictional blog which is part of marketing plan of a popular tv-series in Estonia deserved to get Blog Awards and people are defending the fictional blog character by saying that this is "enterntainment" our weekend enterntainment had a totally different face. 
It was like a picture from a fairy tale book. Yes, I know I have used the frase "fairy tale" living so many times, that it soon may lose its value, but seriously look at the photos. I found a whole field of globeflowers and it cannot get any better than this. Reminded me of childhood and I couldn't help bringing home so many flowers that we almost did not have enough vases for all the flowers. 
This was our enterntainment for the weekend! 

Oh, and I found out that they do have buckwheat in "health stores" in Lillehammer. You have no idea, how much I had missed eating buckwheat. So funny that it's not common in Norway...











 

   










10 comments:

  1. püha issa ristivägi, kui ilusad pildid! megamõnus elu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kui ma selle kullerkupupõllu leidsin, siis mõtlesin küll, et see on nüüd juba liig, et niigi oli ju juba muinasjutuline:D

      Delete
  2. Kas need pildid on tehtud teie Norra kodu terrassil?
    see on IMELINE.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jah. Ma teinekord pean ennastki näpistama, et saada teada, et ega see siin uni pole. See ilmselt on selline "once in a life time" võimalus sellist kohta koduks nimetada

      Delete
  3. Ma ei ole varem märganud juttu tatrast. Kas Norras ei sööda ja müüda tatart?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nagu selgus, siis nendes ökopoodides siiski müüakse, aga jah, see ei ole siin kuigi levinud ja tuntud. Minu naabrinaine näiteks polnud tatrast isegi mitte kuulnud:D

      Delete
  4. Pildid on imeilusad! Kõik see päikesekuma ja lilled ning vesi sillerdamas, sellest saab juba läbi pildi head emotsiooni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Täna avastasime veel uusi huvitavaid paiku, aga kaamera jäi maha. Noh, eks mõni asi peab ka vaid mälupiltidele jääma:)

      Delete
  5. Super. Lapsepõlves sai kooriga Norras ringreisil käidud suvel, no ei mäleta, et nii ilus oli!

    ReplyDelete
    Replies
    1. See koht, kus me elame, ongi vist üks selline koht, kus Norra looduse ilu eriti esile tuleb. Käid ja ahhetad ise ka, kuigi igapäevaselt ju selle ilu keskel

      Delete