Friday, September 12, 2014

Saime Idaga kokkulepele, kelle mees oma naisele igal hommikul õuntest luiki voodisse tooma hakkab;)


Nii nagu lubatud loosisime me Idaga täna välja selle õnneliku naise nime, kes pärast 20. septembrit oma mehelt pošeeritud mune, Eggs Benedicti, õuntest luiki ja liblikaid välja pressima saab hakata.
Kõige pealt arvas Ida, et kõik osalejad peaksid võitma (panin Instagrami isegi video üles, et ägedam oleks). Ega mul  tegelikult midagi selle vastu poleks, aga mõned takistused siiski on. A) 40 inimest meie kööki ei mahu. Või noh mahub, aga kas just süüa tegema. B) Thorleif ja Tine lahkuvad juba pühapäeva hommikul. Seega proovisime me nii kaua, kuni Ida siiski nõustus vaid ühe võitjaga:


Liis Tiivoja, palju õnne! 


Samal ajal kui mina üritasin võitja nimega sildist  pilti teha, jätkas Ida loosimist. Ikka jälle kõik korraga ja siis jälle ükshaaval.
Tegelikult pean ma ausalt tunnistama, et võit tuli Liisile napilt, sest Idal oli käes kaks lipikut, kuid üks neist pudenes veidike töntsakate näppude vahelt tagasi. Igatahes nii ta läks seekord:)


Kui ma veel maininud pole, siis noad, mida hommikusöögikursusel kasutame, jäävad kõigile osalejatele Victorinoxi poolt kingituseks. Ma olen neid nuge proovinud. Ilma liialdamata parimad noad, mis meie majapidamises olnud on.




No comments:

Post a Comment