Wednesday, May 25, 2011

Pakk

Mul on üks huvitav sõbranna. Sõbranna, kes mulle aeg-ajalt kingitusi saadab. Lihtsalt niisama. Ilma põhjuseta. Või mõnikord siiski ka põhjusega? Igatahes seekord ootas mind smartpostis pakike, kus muuhulgas olid ka maailma kõige armsamad pesulõksud. (Naljakas on see, et ma ise olen juba vähemalt kolm-neli kuud hoogu võtnud, et endale roosilised lillepotid valmistada. Siit tulebki välja minu ja sõbranna erinevus. Üks mõtleb, planeerib, kaalub. Teine teeb.)

Tundub, et mu sõbrad-tuttavad-perekond tunnevad mind läbi ja läbi, sest roosimustrilisi asju on mulle veel teisigi kingitud.
(Isegi Ermitaažis oli emme Janekile ühest lauast möödudes öelnud, et usu mind, sellist lauda tahaks Maria endale, järgmisel hetkel nägin roosilise mustriga lauda mina ja õhkasin: "issake, kuidas ma tahaks endale sellist lauda".)

No comments:

Post a Comment