Thursday, September 8, 2011

101/1001

Koostasin nimekirja 101-st (eba)olulisest tegevusest/ülesandest/eesmärgist, millega 1001 päeva jooksul tahaksin/peaksin/võiksin hakkama saada.
Alustasin 1.septembril 2011 ja minu arvutuste järgi peaks projekt läbi saama mais 2014. Vaatame, kuidas läheb!
Nimekiri ise sai selline:

1. õpin 50 uut eestikeelset sõna (1/50)

2. ostan uue orhidee ja hoian selle elus

3. kogun 1234 Euri

4. kirjutan kirja ja saadan selle pudelipostiga teele

5. saadan kellelegi käsitsi kirjutatud kirja

6. jooksen kolm km ilma pausideta

7. jooksen kolm km iga päev terve nädala

8. küpsetan sõbrale sünnipäevaks koogi

9. lähen kunstinäitusele

10. teen nimekirja 101 lemmiklaulust

11. loen 5 autobiograafiat läbi (0/5)

12. loen iga kuu ühe raamatu (1/32)

13. Saadan endale futureme.org-ist kirja

14. tantsin vihmas

15. maksan minu selja taga oleva inimese eest R-kioskis

16. lähen piknikule

17. teen oma sõpradest portreepildid

18. võitlen tselluliidi vastu

19. vaatan läbi kõik Harry Potter filmid (0/8)

20. küpsetan jõuluks seitset sorti küpsiseid

21. uurin välja oma veregrupi

22. magan lahtise taeva all

23. ei virise millegi üle terve nädala

24. saan kolm uut sõpra (0/3)

25. mõtlen välja 101 asja mis mind õnnelikuks teevad ja panen need kirja

26. kirjutan valmis kokaraamatu

27. käin Stockholmis

28. käin teatris

29. olen 48h ilma internetita

30. valmistan makroone

31. kutsun sõbrad külla india õhtusöögile

32. vaatan päikesetõusu ja päikseloojangut samal päeval

33. käin kolmes (välismaa) linnas, kus pole varem käinud (0/3)

34. vaatan prantsuse filmi

35. pean kuu aega ülevaadet kõikidest kuludest

36. olen 15 päeva ilma raha kulutamata

37. proovin 10 uut puu/juurvilja (0/10)

38. külastan 5 paika Eestis, kus ma varem pole käinud (0/5)

39. teen külalistetoas ja koridoris remonti

40. korrastan oma riideid ja annan ära/müün ära kõik, mida pole vaja

41. korraldan teeõhtu

42. olen romantiline

43. vaatan ära terve jalgpallimängu

44. joon kohvi asemel 30 päeva rohelist teed

45. ujun iga päev, hoolimata ilmast, terve nädal

46. ei vannu terve nädal

47. inspireerin kedagi sama listi koostama

48. võtan & panen kartulit

49. saladus

50. valmistan oma peenral kasvanud juurviljadest toidu

51. olen daamilik (riided+meik+soeng+laitmatu maniküür/pediküür) terve nädal

52. kasvatan pikad juuksed

53. teen valmis uue lambikupli

54. meisterdan midagi lahedat

55. soetan endale kõik "24" hooajad eestikeelsete subtiitritega

56. vaatan kõik "24" osad läbi (0/8)

57. õpin kasutama Mac'i

58. lähen itaalia keele kursustele

59. käin Viljandi folgil

60. korraldan sõpradele oma kodukohas vaatamisväärsustega tutvumise päeva

61. kirjutan "Martinile" 2.osa

62. korraldan Ibseni-ürituse

63. olen 24h elektrita

64. lähen ilma sihita reisile

65. ei joo midagi peale vee terve nädal

66. söön hommikusöögiks puuvilju terve nädal

67. teen kellelegi korraliku 1.aprilli nalja

68. tagastan mulle mitte kuuluvad asjad

69. ostan endale päris-käekoti

70. otsin Vasulast üles oma vana riidekapi ja teen selle korda

71. ostan Hugole uue kaelarihma

72. saan majja sahvri/panipaiga

73. käin nädal aega jala/rattaga

74. teen pulmaalbumi

75. korraldan stiilipeo

76. teen kokaraamatust 12 uut toitu, juhuslikult valitud (0/12)

77. loen päevaga romaani läbi

78. lähen uisutama

79. uurin välja, miks mõned inimesed minuga enam ei suhtle

80. kirjutan luuletuse

81. olen 1 päev lapsehoidja

82. teen koduõlut/veini

83. ehitan lumest onni

84. õpin akutrelli kasutama

85. käin terve päeva paljajalu

86. käin alasti meres ujumas

87. lähen rulluisutama

88. kannan pidulikku riietust koduseid töid tehes

89. uuendan fotoalbumit

90. kingin kellelegi ilma põhjuseta lilli

91. saan majja kamina

92. ostan koeratoidu hoidmiseks nõu

93. istutan maha sügislilled

94. teen valmis kiviktaimla

95. üllatan kedagi ootamatu külaskäiguga

96. käin külma duši all igal hommikul terve nädal

97. ostan oma enda isikliku auto

98. saladus

99. saladus

100. käin Buduaari turul

101. korraldan 2014 juunis 101-nimekirja-lõpetamise puhul peo


15 comments:

  1. Punkt 47 on küll peaaegu täidetud juba:D

    ReplyDelete
  2. ehk siis kõigest 100 punkti veel:D

    ReplyDelete
  3. Maria, sa võid punkti 47 taha märkida juba peaaegu 2 inimest!
    Ja ma hoiatan Sind ette - kuigi võib tunduda hea mõte teha mõned punktid korraga, paljude punktide juures Sa seda siiski teha ei saa.
    Näiteks välistavad teineteist punktid: 46 ja 96; 63 ja 77; 93 ja 96; 61 ja 64 :)
    Aga jõudu ja hoia meid ikka kursis nimekirja edenemisega ;)

    ReplyDelete
  4. Pagan küll seda blondi elu - mulle ei jõua 93 ja 96 teineteise välistamine kohale...vähemalt neli korda juba olen üle lugenud:)))

    ReplyDelete
  5. Ma ka hetkel ei saa aru enam.
    Aga ma vist tegelikult mõtlesin midagi muud, nt 85 ja 87.

    ReplyDelete
  6. 46 ja 96 oleks tõepoolest 101% võimatu üheaegselt teha:D

    ReplyDelete
  7. Ja huvitav, millises vahekorras panna sisse meeldivaid ja mitte nii meeldivaid punkte:)) Ma tahaks juba nimekirja koostamisel viilima hakata:)

    ReplyDelete
  8. Ma ka praegu mõtlen juba, et MIKS ma ometi panin sisse külma duši all käimise, jooksmise jms, millest ma tean, et hakkan tahtma ära viilida/nende punktide täitmine valmistab mulle põrgupiinu:D
    Aga eile õhtul tundusid need tegevused mingil põhjusel jube hea ideena;)

    ReplyDelete
  9. No veidi enesepiitsutamist vist tuleb kasuks...

    ReplyDelete
  10. Ihihhii! Kui sa tervet rehkendust ei jõua, siis tee pool...või kuidas see õpetaja Laur Tootsile ütleski.

    ReplyDelete
  11. ja mul on tunne, et punktis 24. võiksin 0 asemel juba 1 kirjutada. blogisõbrad on ju ka sõbrad;)

    ReplyDelete
  12. Ma hakkan oma listi koostama :) Copyks sinu oma, aga mul on sealt liiga palju asju viimasel ajal tehtud ( nt 5, 8, 12, 21, 28, 35, 42, 43, 44, 46, 50, 54, 64, 85; 81 - teen iga päev, aga hea meelega laenan oma kolme sulle; 90 - vanasti sai ikka tehtud, nüüd on unarusse jäänud; 97 - ostsin täitsa ise, aga registreeritud sai mehe nimele)!!! Uh, mul tuli palju ideid küll! Kui valmis saan, siis näitan!!!

    BA

    ReplyDelete
  13. ma lootsin, et sa hakkad ka listi tegema, jään ootama põnevusega:)
    81. punktis eks ma lootsingi et saan sinu last/lapsi kasutada, neid ma juba tunnen ja väga ei karda;)

    ReplyDelete
  14. Haa-haaa, mulle meeldib see koht "neid ma juba tunnen ja väga ei karda;)" Ülilahe!

    ReplyDelete
  15. Sattusin täiesti kogemata selle blogi peale. Guugeldasin midagi ja ette lõi selle. Peab tunnistama, et see list tõesti inspireerib. Mõtlen ka nüüd midagi sarnast teha, Väga lahe igatahes. Palju edu!

    ReplyDelete