Tuesday, August 16, 2011

Viisakas teenindus

Helistasin Norra ametisse B, et küsida, kas sain õigesti aru, millised tuhat dokumenti on vaja oma avaldusele kaasa panna. Selle peale nähvas mulle meeshääl teisel pool telefonitoru: "Kas sa avalduse blanketti oled vaadanud?"
"Jah," vastasin ma, "aga mul tekkiski küsimus, et kas ma saan õigesti aru..."
Rohkem ma midagi öelda ei jõudnud, sest mind katkestati: "Vaata uuesti, seal on kõik kirjas, mida vaja on! Täiesti selgelt kirjas!"
Ma saan aru, et ilmselt saavad nad selliseid küsimusi päevas tuhandeid, agakui te vastata ei suuda/taha/viitsi/jaksa, siis ärge üldse pangegi oma infotelefonide numbreid netti üles. Las siis rumalad välismaalased, kes tahavad Norras tööd teha, vaatavad ise, kuidas ja kas netist kõikidele oma küsimustele vastused saavad.

No comments:

Post a Comment