Wednesday, August 10, 2011

Teil seal

Vaatasime õhtul Janekiga telekast üht saadet, mis rääkis Põhja-Norrast.
"Kuidas teil seal nii palju põhjapõtru on?" küsis Janek äkki.
"Meil seal?" küsisin ma vastu. "Ma ju elan siin!"
"Nojah...," kogeles Janek, "aga sa ju oled kogu aeg Norras, kõik on sul Norra."
Mis ma selle peale vastatagi oskasin. Tõepoolest. Noogutasin ja ütlesin lihtsalt, et meil seal Põhja-Norras on tõepoolest põhjapõdrad. Lisaks sellele ka jääkarud. Meil seal:)

Hilisõhtul klõpsasin teleka kogemata ETV peale. Sealt käis norra film "Tatt av kvinnen" ("Naisest viidud"). Ühe mu norra lemmikkirjaniku romaani põhjal tehtud film. Norra oli jõudnud ka mu Ussipesa argipäeva!

PS:Kes filmi näinud pole, soovitan soojalt. Kes norra keelt oskavad ja mingil põhjusel raamatut lugenud pole, soovitan ka soojalt. Eesti keelde on vist tõlgitud Erlend Loe'lt vaid "Naiv.Super". Seda soovitan ka.

No comments:

Post a Comment