Thursday, June 16, 2011

Hard work never killed anyone, but why take a change?

Ma ei ole juba neli ööd korralikult magada saanud. Mu selg valutab nagu vanainimesel. Täna öösel püüdsin valule leevendust saada põrandal magades. Aga ei midagi, ikka ärkasin ma iga natukese aja tagant valu käes ägisedes ülesse. Ja kõik on selle pagana Hugo kuudi süü. Või siis mu enda? Kes käskis mul seda valgeks võõpama hakata? Ma ju teadsin ette, et ma ei ole (sedalaadi) töötegemiseks loodud. Janek muidugi itsitas, et see on vähese töötegemise viga, tulevat aga pintsel ja värvipott jälle kätte haarata ning pihta hakata.
Kui aus olla, siis seljavalust vabanemise nimel olen ma kõigeks valmis.


PS: Eile suutsin ma noorele praktikandile öelda, et "minu vanuses tuleb oma tervisehädadele juba tähelepanu pöörata". Minu vanuses?

Edit:
Ma ei suuda enam seljavalu taluda:( Ja põrandal magada. Tahan voodis magada. Kaua võib?

1 comment:

  1. Tee 1 päikesetervitus või vähemalt kummarda ette ja puuduta oma varbaid. Võta 1 valuvaigisti ja head und.
    sest painutamine aitab alati

    ReplyDelete