Tuesday, May 26, 2015

Mul vist käidi just kosjas


Istun poes. Sisse astub vanem härrasmees, no nii 70-aastane ehk. Vaatab poekeses ringi ja alustab juttu nagu norrakatel kombeks. Et sa siis Eestist ja nii tore ja ma just sisustan hytta't ja see maksis 3 miljonit ja...
Mina noogutan viisakalt kaasa ja kiidan, et siis on küll kindlasti üks kena hytta kui nii palju maksis, aga et sinna on kindlasti ka pleede ja vaipu vaja. Härrasmees noogutab. Teeb näo nagu talle tõesti meeldiksid need pleedid ja vaibad. Mina üritan edasi müüa. Tema aga räägib juba muudel teemadel. Oma firmast, millega ta tegeleb ja lisab siis, et "ta võiks mulle helistada". Ma ei saanud isegi aru, mille peale ta seda ütles, aga naeratasin siis punastades ja ütlesin, et ma olen Norras nii vähe aega olnud, et mul pole veel telefoninumbrit. 
Härrasmees noogutab ja räägib edasi. Ilmast, oma majast ja mainib siis nagu muuseas, et "kui siin liiga külm on, siis ma võiksin tema Cran Canaria korterisse minna". Ma jälle naeratan kohmetult. 
Ma juba natukene mõtlen, et ta võiks nüüd edasi liikuda, sest ilmselgelt temast pleedide ostjat ikkagi ei ole. Aga ta ei lähe kuhugi. 
Me räägime edasi, et äri alustamine ei ole lihtne, et kõik võtab aega ja jällegi nii nagu muuseas torkab härrasmees jutu vahele, et ta võiks mind aktsiakapitaliga aidata, et tal on viiskümmend miljonit norra krooni varandust. 
Minusugune vana võlgades petis oleks pidanud selle lause peale kohe nüüd mõtlema hakkama, kuidas see raha talt välja skeemitada, kuid ma lihtsalt naeratan kohmetult ja mõtlen, et mis see siis nüüd on. Ma tunnen end natuke nagu mail-order-bride, keda tahetakse koju kaasa võtta. 
"Jaah, tore kui Lillehammerisse kenasid tüdrukuid tuleb," muigab härrasmees. Ma tänan komplimendi eest. 
"Jajaaa, ma pean uuesti tagasi tulema, sa oled tõesti ilus, lausa imekaunis tüdruk," ütleb ta ja hakkab õnneks siiski ukse poole liikuma.

Kui ta lahkus, siis ma veel mõnda aega mõtlesin, et mis asi see siis nüüd oli. Kas mul käidi kosjas? Noh igatahes olin ma täna "imekaunis tüdruk". Mis sellest, et seda ütles vana mees, kel ehk silmanägemine juba on nagu ta on ja ega selles vanuses vist enam väga pirtsakad ka ei olda. Ma olin 10/10.


4 comments:

  1. Päris hea :D Vähemalt igav sul seal ei ole :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kui ta uuesti tuleb, siis ma palun poekese tühjaks osta:)

      Delete
  2. Superlux�� ju, enesetundele. Käisin oma pisipiigaga täna arstil kus üks 70 aastane proua kiitis,et oi kui tubli noor ema ja kui mainusin,et mul 2 last veel tegi memmeke suuri silmi,et ise nii noor ja 3 last. No ja kui ma mainisin,et ma siiski 35�� oli memmeke veelgi rohkem hämmingus. 1:0 minu päeva kasuks...hihihiiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Enesetundele mõjuvad sellised asjad alati toredalt. Kusjuures mul on tunne, et siin Lillehammeris on kõigil natuke silmanägemisega kehvasti, sest ma olen siin ka nii 25 kui lihtsalt "noor tüdruk" olnud:D

      Delete