Thursday, April 28, 2011

Täna hommikune Norra

Täna hommikul suutsin end kohvitassiga ukse taha lukustada. Läksin sõbra poole (tal on maja, kus ühes pooles saan Norras viibides ööbida mina ja teises pooles elab ta ise) hommikul endale kohvi tegema. Ilusa ilmaga ei tahtnud ma muidugi kohvi juua toas, vaid verandal. Kui kohv oli joodud ja tahtsin toast arvuti ja telefoni võtta ning kohvitassi tagasi viia, avastasin, et uks oli lukku läinud. Ja otseloomulikult oli võti jäänud köögilauale! Nice!
Ega muidu polekski midagi olnud, kohvitassi oleksin võinud endale jätta ja sõbral on oma võti olemas, aga...ilma arvuti ja telefonita oleksin kui kätetu. Hiilisin maja ümber, et tuvastada mõnd kasvõi poikvil akent, kust end sisse murda. Õnn oli seekord minu poolel! Köögiakna õhutusluuk oli lahti jäänud! Tooli otsas ukerdades, üritasin ühe pikema oksaga võtit köögilaualt kätte saada. Ja kujutate ette, saingi hakkama!
Hea, et kõik naabrid vist juba tööl olid, ja mulle politseid ei kutsutud! Minuga ikka juhtub:)
Huvitav, mis edasi. Kas linna sõites võiksin ma hajameelselt valele rongile minna?

No comments:

Post a Comment