Friday, January 28, 2011

Tasuta meelelahutus


Juba ammu on teada, et arstile minnes (veel eriti ilma numbrita) tuleb järjekorras oodata vähemalt tund aega. Sellepärast on mul alati raamat kaasas. Eile aga ei olnud raamatut vaja. Arsti ukse taga ootejärjekorras toimus nii palju huumorit nagu oleks ma mõne komöödia võtteplatsile sattunud.
Näiteks.
Kurja näoga tädi telefon heliseb. Tädi võtab vastu ja karjub telefoni: Kas sa mõtled ka, mida sa teed?
(Nuputan, kellega ta rääkida võiks? Mehega? Lapsega?)
Kurja näoga tädi jätkab: No mõtled ka või? Auto niimoodi sinna jätta lihtsalt?
(Ilmselt räägib mehega, kes pärast tööpäeva otsustas baaris paar õlut teha ja pärast auto baari juurde jättis.)
Kurja näoga tädi: Mis moodi mina siis liikuma pidin saama? Lihtsalt jätsid sinna?
(Raudselt räägib mehega, kes auto baari ette oli jätnud.)
Kurja näoga tädi: Ei, enam pole vahet. Ma sain juba välja.
(Nuputan võimaliku vastuse üle teisel pool toru.)
Kurja näoga tädi: Ma lihtsalt ajasin oma autoga sinu auto eest ära!
(Mismõttes, mõtlen ma. Ilmselt küsis ka teisel pool toru olev inimene "mismõttes")
Kurja näoga tädi: Mis mõttes mismõttes? Otseses! Ma ajasin OMA autoga SINU auto eest ära!
(Teisel pool toru on arvatavasti hämming + segadus.)
Kurja näoga tädi: Noh, mis seal siis on. Mõned tõmbavad autod eest ära. Mina lükkasin eest ära!
(teisel pool pannakse toru ära.)
Kurja näoga tädi (toriseb omaette): Jätab siis oma auto keset teed...
Vot selline tädi! Hummeriga oleks ta teisest autost ilmselt üle sõitnud:)

Aga seagrippi mul pole. Arst ütles. Mitteoriginaalselt lihtlabane gripp.

No comments:

Post a Comment