Thursday, May 8, 2014

Sotsiaalne vastutus ehk totaalne tuutu


 Messidega on ikka selline lugu, et need on väsitavad ja energia saamiseks/hoidmiseks tuleb appi huumor. Minu puhul selline tibake must või sarkastiline huumor, mis ei tohiks kellelegi enam üllatusena tulla. 
Niisiis. Eesti messiboksi GastroNordil külastas kohustuslikus korras ka Evelin Ilves, vaevalt ta ise sellest nii vaimustuses oli, aga noh see selleks. Sattusin minagi tädiga rääkima. Mitte kõige tagasihoidlikuma ja vähesema jutuga oli mul kohe vaja midagi maurama hakata ehk siis teiste sõnadega oli mul vaja inimesed surnuks rääkida. Kui Evelin lahkunud oli, hakkasime me naerma, et raudselt vaatab nüüd, et wtf see nüüd oli, sihuke pläralära-lee u, et sellesse ettevõttesse on küll üks totaalne tuutu tööle võetud.

Ja siit läks mõte kohe edasi. 

Skandinaavias peetakse äärmiselt oluliseks kui ettevõtted võtavad sotsiaalse vastutuse. "No aga vaata," pakkusin ma onu Tarmole välja turundusnipi, "nüüd lähebki jutt laiali, et te olete ühele tuutule tööd andnud. Ja nii me hakkamegi teid reklaamima, et te olete ettevõte, kes annab ka tuutudele tööd!" 

Ja me naersime. Mul on komme inimesi naerma ajada. Ma arvan, et ma ei oskagi tõsist juttu enam ajada. Nii must jällegi messi kloun sai. Mul on ka see kombeks. 
Aga no vähemalt ajan ma nüüd inimesed oma jutu ja olekuga naerma. Mitte enam sellega, et end hotelliaknal alasti näitan. Nii nagu ma kümme aastat tagasi kogemata ühe Norra messi ajal tegin. Parem olla tuutust kloun kui alasti blond aknal.


1 comment:

  1. hi!,I really like your writing so a lot! percentage we communicate extra
    about your article on AOL? I need an expert on this area to unravel my problem.

    Maybe that's you! Having a look ahead to see you.


    my weblog; world of tanks hit skins

    ReplyDelete