Monday, December 1, 2014

Patareisid laadimas @Hedon SPA

Hedon spaas olen ma ühe korra varem ka käinud. Kuna ma jäin tookord väga rahule, siis tekkis mul tahtmine kogu Diip sinna lõõgastuma viia. Tänutäheks esimese aasta eest, sest ei saa öelda, et esimene aasta on olnud vaid lust ja lillepidu ning seda enam on mul hea meel, et kõik töötajad on meie kõrval püsinud ning aidanud ka Diip resto Eesti restoranide TOP 50-s 21.kohale. See on esimese aasta kohta soliidne tulemus.

Hedon spaa tegi mulle väga meeldiva pakkumise ning nii me kogu meeskonnaga eile peale brunchi Pärnusse suundusimegi. Et lõõgastuda ja patareisid laadida, et uue energia ja värskusega jõulupidude hooajale vastu minna. Ütleme nii, et seekord ei olnud kõik vaid nii ilus nagu eelmine kord (võimalik on ka see, et kuna esimene kogemus oli nii meeldiv, siis norin ma pisiasjade kallal). Ma olin eelnevalt kokku leppinud, et spaa hoitakse hommikul natuke kauem lahti (kuu esimesel esmaspäeval on spaa suletud korrastustöödeks), kohe peale sisseregistreerimist sain ma teada, et ei, nii see siiski pole, mulle on valeinfot antud. Püüdsin vastu vaielda, et olin ekstra selle kokku leppinud, kuid sain siiski teada, et spaa on esmaspäeval üheksast suletud. Veidike pettunult leppisime me selle faktiga ja tegime kiired muudatused oma õhtusöögiplaanides (lükkasime selle tund hiljemaks kella üheksa peale, et siis õhtul spaad külastada). Kõige kurvemaks tegi mind see, et seetõttu loobusime me ka massaažidest, mis ma endale ja Marekile tellinud olin, sest kui teised spaad kasutada ei saa, siis tundus tobe, et nad meie pärast kauem ootama peaksid. Ma olin seda massaaži kaua oodanud ja usun, et ka Marekile oleks see ära kulunud.
Kui me uuesti alla lobby baari kogunesime selgus siiski, et spaa tõepoolest oleks meie pärast kauem avatud olnud, kuid selleks hetkeks olime me juba oma plaane muutnud. Sellest oli kahju.

Edasi läks kõik aga ilusamini. Nii nagu peab. Mina koos kahe teise töötajaga suundusin Vaiksesse spaasse. See oli tõeline nauding ja puhkus. Ma soovitan soojalt kõigil spaas aega võtta, lausa 2-3 tundi, meie piirdusime 1,5tunniga, seda lihtsalt põhjusel, et me olime kaotanud ajataju ning kartsime, et jääme õhtusöögile hiljaks. Päris hommikumantlis ei oleks ju tahtnud restorani minna.
Spaa seinal on soovituslik järjekord, kuidas spaakülastusest maksimaalselt mõnu tunda. Ma soovitan seda lugeda ja järgida. Nagu ma ka eelmine kord kirjutasin, siis see tõepoolest on kui väike hedonistlik reis. Sa unustad aja, mured ja probleemid, keskendud vaid naudingule. Iseendale. Tunned end hästi ja naudid hetke, seal samas sel hetkel. Midagi muud ei loe. Ilma liialdamata tundsin ma soolabasseinis hõljudes ja saunas istudes, kuidas argimured kadusid mu õlgadelt. Kaldaariumi (soojade kiviistmetega aromaatne aurusaun, temperatuur 40-50 C) oleks võinud istuma jäädagi. Peale kehakoorimist ja kreemitamist tundsin ma end värske ja puhanuna. Spaa külastuse teeb mõnusaks juba ka see, et igale Vaikse spaa külalisele antakse kaasa komplekt Surnumerest pärit kehahooldustoodetega.

Ma mõistan, et inimesed võivad spaas nö pettuda, sest see on väike, kuid kui süvenete sellesse, kuidas on soovitatud spaad "tarbida", saate vaieldamatult ühe parima spaakogemuse. Eelduseks on ka see, et võtate aega. Ärge kiirustage! Uskuge mind, see 1-3 tundi on seda väärt.
Kindlasti soovitan ma teil proovida ka Hedoni päikest. Päikeselamp imiteerib naturaalse päikesevalguse kogu spektrumit, mis on kasulikud tervisele, tagades turvalisuse tänu vähendatud UV kiirgusele. Võimalus on kogeda nii Mauritiuse, Bali kui ka Miami päikesepaistet. Päikest ei saa talvel kunagi liiga palju olla.

Niisiis hoolimata konarlikust algusest, mõningatest muudatustest, mis mind just õnnest lakke hüppama ei pannud, sh ka tund aega hilisem õhtusöök, sest selle aja peale oli kõht juba väga hele, kuid teisiti ei oleks me spaasse jõudnud ja see peaks ju ometi olema iga spaa külastuse põhieesmärk, oli see tõeline puhkus. Just see, mida vaja oli. Ma ärkasin värske ja puhanuna. Mu nahk oli pehme nagu beebil.

Need pildid napsasin ma Kristiina Instagramist, ma loodan, et ta ei pahanda. Tal on äärmiselt hea silm, stiilitaju ja maitse, minu enda klõpsatud pildid tundusid nende kõrval nii mannetud.

Külastusest Raimondi restorani kirjutan ma eraldi.