Sunday, December 7, 2014

Eveliisi susside saladus ehk Elizabeth Ardeni KINGILOOS


Isa susside saladust me juba teame. Ka mul endal on tekkinud tunne, et minu susside kallal tegutseb miski pepelaadne tegelane. Esiti üritas ta  minust alkohoolikut teha. Esimesel päeval leidsin ma oma jõulusussist tillukese veinipudeli, teisel päeval lasi ta mul taastuda ning üllatas mind kolmandal päeval suure Vana Tallinnaga. Oli alles kolmas päev...Mul tekkis hirm. Mis on mind ees ootamas järgmistel päevadel? 
Muidugi saab sellest teha ka kaugeleulatuva järelduse, et ma juba olen alkohoolik ning päkapikk, nimetagem teda Pepeks, lihtsalt teab seda ning tahab mulle rõõmu valmistada. Aga rõõmu valmistada oskab ta tõesti. Alkoholipudelitega on ta õnneks pausi teinud, selle asemel ootas mind täna sussi sees Elizabeth Ardeni Green Tea with Honey Drops kehakreem. Võibolla mitte kõige originaalsem valik, kuid minu absoluutne lemmik. Ükski teine kreem ei jäta keha NIII siidjaks ja pehmeks kui see. Ma ostan küll ka igasugu teisi kehakreeme, mõnes valikus olen pettunud, mõnes rõõmsalt üllatunud, kuid EA Honey Drops on mu vannitoas olnud sellest ajast kui see välja tuli. 
Pepe on helde päkapikk - ta ei toonud vaid ühte kreemi, ta tõi kaks. Teise, mu kallid sõbrad, kingin ma ühele teist! Selleks ei ole vaja teha muud kui panna kommentaaridesse kirja oma nimi ja kontakt, et saaksime loosiõnne puhul kingituse õige sussi sisse toimetada. Loosis osalemiseks on aega neljapäevani! 

Kaunist teist adventi minu ja päkapikk Pepe, kes võib ka MyLook.ee veebipoe nime kanda, poolt!

52 comments:

  1. Ma ARMASTAN seda kehakreemi ning just saigi purk tühjaks ja oleks vaja uut soetada :)

    Grete
    gretzyke@hotmail.com

    ReplyDelete
  2. Oi sa oled nii osavalt glamuurne :) Peaks/ võiks ka selle siis ära proovida. Ja ühtlasi oma õnne proovile panema.
    Mari
    marikullerkup@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hea enne on juba see, et senini pole mitmed mu kommentaarid esimese hooga kirja läinudki :)

      Delete
  3. Tahan ka siidist nahka :)

    Leelo
    leelo.punak@gmail.com

    ReplyDelete
  4. S.K
    See minu lemmik kreem samuti!:))) Otsa sai aga juba suvel.
    svea.klampe@gmail.com- Svea Kallaste

    ReplyDelete
  5. Mis ma oskan öelda, see on tõesti mõnusalt hea kreem,millega oma nahka hellitada! :)
    janelyb@gmail.com/Janely

    ReplyDelete
  6. Tahaks ka selle palju kiidetud kreemi ära proovida. Loodetavasti aitaks ka minu kuiva naha puhul.

    Karin - karinkal@hotmail.com

    ReplyDelete
  7. Tõepoolest võrratu kreem :)
    elinaroosaar303@gmail.com

    ReplyDelete
  8. Ma tahaks ka seda kreemi :)
    kairi412@hotmail.com

    ReplyDelete
  9. Minul ei ole seda kreemi kunagi olnud aga tahaks proovida :)
    Kersti_simkin@hotmail.com

    ReplyDelete
  10. Võiks ka õnne proovida :D

    Kerli - meesilane@hotmail.com

    ReplyDelete
  11. Pole kunagi seda kasutanud. Proovin ehk veab loosiga.
    kirsimari_90@gmail.com

    ReplyDelete
  12. Heameelega prooviks!

    Jaanika
    jaanikal@hotmail.com

    ReplyDelete
  13. Prooviks ka loosiõnne!
    silja.kago@gmail.com

    ReplyDelete
  14. Pane palun minu nimi ka loosikasti, sest vana purk saab kohe-kohe tühjaks :)

    karttern@gmail.com

    ReplyDelete
  15. Tahaks ka Pepelt kinki :)
    Karin
    karini88@yahoo.com

    ReplyDelete
  16. Üllatust ikka soovin :-)
    kadri.kollist@gmail.com

    ReplyDelete
  17. See kreem on tõesti ülihea.

    Kristiina
    Kristiina.tokke@gmail.com

    ReplyDelete
  18. Tundub väga mõnus :)

    Kertu (kertu.niit@mail.ee)

    ReplyDelete
  19. Kuna kehakreem on kohe-kohe otsa saamas, siis olekski uut vaja:)
    riinave8@gmail.com

    ReplyDelete
  20. Väga tahaks seda kreemi :)
    Helle-Mari
    helle-mari@hotmail.com

    ReplyDelete
  21. osalen ka :)
    Liis Tiivoja
    liistiivoja@gmail.com

    ReplyDelete
  22. Tegemist on tõesti hea kreemiga. Hiljuti sai kreem just otsa ning ostsin vahelduseks Joiki kehakreemi, kuid see pole pooltki nii hea.

    Triin T

    topaze@hot.ee

    ReplyDelete
  23. EA on mu lemmik!

    kaia.manniste@gmail.com

    Kaia

    ReplyDelete
  24. Tahaks ka katsetada seda paljukiidetud kreemi! :)
    Selina

    selina.lind001@gmail.com

    ReplyDelete
  25. Liina Reinthal
    liina_reinthal@hotmail.com

    ReplyDelete
  26. Minulegi meeldib see!
    Berit, bkeskra@gmail.com

    ReplyDelete
  27. Kerli Malken
    kerlimalken@gmail.com

    ReplyDelete
  28. Kristel Hall
    kristelhall@hot.ee

    ReplyDelete
  29. Tene
    Tene.tellismae@hotmail.com

    ReplyDelete
  30. Prooviks õnne
    yaana@hot.ee

    ReplyDelete
  31. Mina, mina. Kusjuures, ma pole seda kreemi veel kunagi proovinud :(

    Evelin
    evelinv@gmail.com

    ReplyDelete
  32. Hea meelega prooviks selle suurepärase kreemi ära :)

    Liisi
    liisisildoja@gmail.com

    ReplyDelete
  33. tahan ka siidist pehmet keha!
    sandrakaisalaurfeld@gmail.com

    ReplyDelete
  34. Tahaks ka selle popi toote ära proovida!
    liispaeste@hotmail.com

    ReplyDelete
  35. Ma ka, ma ka!
    Riin, riin.agur@gmail.com

    ReplyDelete
  36. Anneli
    anneli.perne@gmail.com

    ReplyDelete
  37. pole kunagi raatsinud tellida, aga täiega tahaks proovida :)
    Katrin
    s2rasilm@gmail.com

    ReplyDelete
  38. Ei ole enne kasutanud, aga sooviksin proovida ju küll :)
    Katrin (chikata@hot.ee)

    ReplyDelete
  39. Tahan ka siidist keha :)

    Aurika
    aurika.mannik@gmail.com

    ReplyDelete
  40. Äkki võidan jälle :) kristina.aarela@mail.ee

    ReplyDelete
  41. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  42. mul sai just otsa hannela@teed.ee

    ReplyDelete
  43. Oo, ma olen nii palju head sellest kuulnud, tahaks ka proovida! :) triin_507@hotmail.com

    ReplyDelete
  44. Signe sixxx@hot.ee

    ReplyDelete
  45. Annan ka oma õnnele võimaluse :)
    kaidi.kenkmann@gmail.com

    ReplyDelete
  46. Mis seal ikka - annan ennast ka siis üles :) inimene on huvitav tegelene - nii kui kuskilt midagi niisama antakse, kohe kõik platsis :)
    annilinnu@gmail.com

    ReplyDelete
  47. Merike, merxu@hotmail.com

    ReplyDelete
  48. Vaatame, kas olen õigel ajal õiges kohas :)
    Kaija, tammkaija@gmail.com :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kaija, mu meelest ka eelmises loosis jäid sa nibin-nabin võidust ilma. Seekord läks samamoodi kahjuks:( võitis 50. Kommentaar. Sina olid 51.

      Delete