Tuesday, December 30, 2014

En vinterdag


Jeg har aldri vært spesielt glad i vinter eller vinteraktiviteter. Kanskje litt aking, men ikke for mye. Jeg hadde nesten ikke gått på ski for jeg flyttet til Norge første gang, slalåmski og snowboard var noe helt ukjent for meg. Etter to år i Norge ble jeg selvfølgelig glad i ALLE vinteraktiviteter, men etter at jeg flyttet tilbake til Estland har jeg ikke gått på ski eller nytet vinteren for mye.

Vi bor på landet. Det er utrolig vakkert her om vinteren. Jeg liker å se på snøen fra vinduet foran peisen, en varm tekopp i hånden.
I år var alt litt annerledes. Britt Ida fikk en nydelig kjelke fra Latvia og for første gang i mitt liv ventet jeg for snø. Slik at vi kunne gå ut og nyte vinteren, snøen, naturen og stillheten.

Det gjorde vi i helgen. Aking er gøy! 












Tusen takk Ieva og Laura for en flott julegave!

No comments:

Post a Comment