Monday, November 10, 2014

Väike kõrvalepõige Itaaliasse


Nagu traditsiooniks on saanud siis pühapäevad kuuluvad Diibis brunchile ja moele. Seekordne pühapäev oli natukene pidulikum, sest see langes kokku isadepäevaga ja seetõttu valisime me Moepühapäeva peaesinejaks just Chicco, kes tutvustas oma uusimat sügis-talvist kollektsiooni.

Mulle meeldis väike kõrvalepõige Eesti moemaailmast Itaalia moemaailma. Ma pean  mainima, et Chicco on üks minu lemmikbrändidest. Mulle meeldib nende riiete natuke luksuslik(um) välimus. Samuti ka kvaliteet. Mis te arvate, kust tulevad Ida uued saapad? Jah, just Chiccost. Põhjus selleks väga lihtne. Nüüd kui Ida ringi jookseb, peab ta jalanõu olema mugav ja sobima ta jalaga. Kui ta vaid süles ringi liikus, siis ei olnud suurt vahet, kust ta jalanõud pärit on. Nüüd on SUUR vahe. Ma ostsin ühed imearmsad ja mitte kõige odavamad saapakesed Nextist, kahjuks on kohe näha, kuidas lapsel on nendega ebamugav kõndida.

Aga tagasi Moepühapäeva juurde.

Minu meelest on vahva, et iga korraga tuleb rahvast aina rohkem. Lausa nii palju, et ma pean rõhutama - palun broneerige lauad. Diip on tilluke. Häid lambaid mahub palju ühte lauta ütleb vanasõna, aga ta ei ütle seda kui mugavalt need head lambad end seal tunnevad.
Mulle meeldib, et modellid lähevad aina julgemaks ja vallatumaks. Mulle meeldib, et igal pühapäeval, olgu see ükskõik kui sombune ja hall, on Diip täis päikest ja laste naeru, rõõmsaid kilkeid ja ilusat ilusat lastemoodi. Mõnikord tuleb sisse ka mõni pisar, sest kingad ei ole päris need, mis lubati või tundub, et peavõru on vale või ei saa esimesena lavale astuda. Kuid see kõik on ju loomulik. Modellidel ikka juhtub. Mõni neist ei tule alla 10 000 dollari voodistki väljs;) Kõik need probleemid on aga lahendatavad ja üsna pea kostub jälle vaid kilkeid. Rõõmsaid, vallatuid kilkeid. See ongi Moepühapäevade võlu ja edu saladus.



















Lisan siia ka ühe tillukese video, mis mulle saadeti. Nii nunnu meenutus. 


                              

No comments:

Post a Comment