Friday, April 11, 2014

Torukoll ei ole enam kaugel

Mul on selline tore tunne, et "Torukoll" hakkab vaikselt ilmelt võtma. Suur osa pilte on juba olemas ja varsti jääb veel vaid küljendus ning trükk. Et kui kõik hästi läheb, siis ehk on torukoll raamatu näol poes juba mai lòpus.
Kas pole vahva?
Üks teine raamatutega seotud tore uudis on mul veel, aga liiga vara oleks sellest rääkida, sest kõik ei pruugi minna nii nagu ma loodan. Nii nagu ma tahaks. Nii nagu peaks;) 


                         

3 comments:

  1. Ma ei jõua ära oodata. Võiks ju arvata et olen lasteraamatute sihtgrupist väljas..aga need mõned lõigud, mida su blogist lugenud olen, meeldisid vägaväga..kontseptsioon Suur Õde ja Väike Õde on ilmselgelt südamelähedane :D

    ReplyDelete
  2. Eks ta pigem selline kogupereraamat tuleb. Keegi siin kommenteeris, et lapsed ju ei tea midagi Märt Rannamäe show'st ja 486st, ju siis ongi nii et midagi kõigile;)

    ReplyDelete