Saturday, March 1, 2014

"Pilvede all" võtted

Meil olid täna Diibis "Pilvede all" võtted. See tähendab, et mitte meil, noh ma  mõtlen mul ja Britt Idal, vaid seriaali tegelastel oli kohtumispaika vaja. Päris vahva oli. Heily vanaema linikud saavad ka kümme korda kuulsamaks. Kaidust rääkimata.
Pole see Diip midagi nii halb restoran:) Ja kui ma lugesin eilset Manna La Roosa arvustust, siis enam ma ei põe selle Äripäeva tädi pärast. Ma arvan, et talle lihtsalt ei meeldi uued kohad. Las ta siis olla. 

Hommik Diibis oli  igatahes täna selline:








Olid vist väsitavad võtted;) 

                                

5 comments:

  1. Hmmm... Kommentaarid kadusid ära:D

    ReplyDelete
  2. Meie maja ees ja kodumaja restos olid ka samad võtted :p täna

    ReplyDelete
  3. Kas see osa on juba ära näidatud?

    ReplyDelete