Wednesday, March 5, 2014

Mis juhtub siis kui laps isaga koju jätta?

No nii. Üks asi on nüüd selge. Marekit ei saa enam Idaga üksi koju jätta. Käisin mina juuksuris ja kui ma kolm tundi hiljem koju jõudsin, eeldasin ma, et leian eest nutva lapse ja närvilise Mareki. Ühe korra kui ma kolmveerand tundi kosmeetikus kulme olin tegemas ju juhtus nii ja ma olin juba arvestanud, et ka seekord täpselt sama moodi läheb.  Aga võta näpust!
Kodus ootas mind roosa ja rahulik Ida, kes põrandal naerda lagistas ja ülimalt rahulolev Marek. Tema oli lapse une ajal jõudnud kõik esimese korruse aknad ära pesta.
Kurat, vandusin ma! Ma olin paljastatud! Just eile olin ma talle öelnud, et Ida ei lasknud mul süüa teha, et oli selline viril, et ma kohe kuidagi ei jõudnud. Muidugi ei jõudnud kui ma pidin "Sõpru" ja "Seitsmendat taevast" vahtima, isegi ülimalt irriteeriva "Vaprad ja ilusad" vaatasin ära, aga hea oli ju kõike Ida kaela ajada. Nüüd aga sai Marek teada, et "deemonlast" polegi olemas. On lihtsalt tema laisk naine.

Ida jäi uuesti magama ja ma istusin kohvitassiga trepile ja näperdasin telefoni.  Telekast algasid "Sõbrad". "No näed, niimoodi sa sel ajal kui ta magab, suhtled Viberis Killerkupuga ja pärast räägid, et sa ei jõua midagi teha," itsitas ta rahulolevalt köögis. "Mine sa ka p...e!" tahtsin ma öelda, aga palusin selle asemel hoopis triikimislaua välja tõsta. Mis mul muud üle jäi. Tirisin oma triikimata riiete hunniku garderoobist päevavalguse kätte ning harutasin väga aeglaselt triikrauda lahti, ise mõtlesin, et ärkaks Ida nüüd ometi üles või läheks vähemalt Marek tööle minema. Ida üles ei ärganud. Marek läks küll tööle, aga noh..kui ma olin juba alustanud seda triikimist, siis pooleli ei viitsinud ka enam jätta. Kuradi Marek, ma ütlen!

Aga vana nihverdis polnud nelja kuu jooksul vahetanud ühtegi Ida mähet, sest "tema ei oska". Loomulikult oskas, lihtsalt ei olnud siiani viitsinud. Nii nagu mina ei saa virila Ida kõrvalt süüa teha. Eks me üks perekond nihverdisi oleme. Paar parajaid!

Kui nüüd veidike tõsisemalt rääkida, siis viimased ööd on Ida tegelikult ka viril olnud. Midagi vaevab teda. Ma ei suuda aru saada, kas hambad või puberteet. Rohkem variante, miks nad nutavad, ju ei ole;)


Isver, kuidas mulle meeldib (puhtast) aknast näha rohelise muruga talve.

2 comments:

  1. Oota, mis Sa arvad, kuidas need pisikesed preilid isad ümber sõrme keeravad? Ega mitte ometi pröögates ja kisades ja pahandades?:D:D

    ReplyDelete
  2. las tuleb peseb minu aknad ka ära:D

    ReplyDelete