Saturday, August 3, 2013

Üllatus

"Mul on teile üllatus," teavitasTilluke Delisa kui ta hommikul helistas. "Tal on kaks kätt, kaks jalga ja ta sõidab hetkel teie poole."
"What?" olin ma üllatunud ja mõtlesin ise, et see, et ta siiapoole teele on, ei ole ju miski väga suur üllatus. Nagu ta poleks varem siin käinud. A võib-olla tuleb siis uut peiksi tutvustama, mõtlesin ma edasi.
"Jajah, ta hommikul helistas, et hakkas sõitma," jätkas Tilluke Delisa, "küsis, et kas võtan teid ka peale."
Ma ei saanud midagi aru. Kes hakkas sõitma? Keda peale võtta?
"Emme hakkas sõitma Tartust," selgitas Tilluke Delisa. "Ma ütlesin talle, et helistagu siis teile ka ja andku teada, et ta tuleb, aga ta küsis vaid, et milleks. Nad ju näevad kui ma kohale jõuan."
Loogiline! Vaid meie emme võib laupäeva hommikul üles ärgates mõelda, et istuks autosse ja sõidaks Tallinnasse. Lihtsalt niisama. Heast peast.

No comments:

Post a Comment