Wednesday, August 28, 2013

Suurim saavutus...

...viimasel ajal tundub olema söömine/söögitegemine ilma endale midagi selga kallamata. Igal hommikul on mu hommikumantli rinnaesine täis keefiri, igal õhtul leian ma endal sülest erinevaid toiduaineid just nagu oleks ma orav, kes talveks toiduvarusid kogub.
Söögi tegemise ajal suudan ma peaaegu alati oma kõhuga millegi toiduse vastu põrkuda. No ei harju ära, et kõige pealt tuleb kõht ja alles siis mina ise!

Natuke teisel teemal: kui ma võrdlen end teiste rasedatega, siis ma ei saa aru, miks minu kõht kipub pigem laiusesse kasvavat? Nii et ma varsti sama lai kui pikk olen?

1 comment:

  1. Räägitakse, et tüdrukut kandes ongi kõht pigem laiusesse. Sellised ettepoole triksis kõhud on poistega ;) Kusjuures täiesti peab paika. Minul oli poja.
    Jõudu sulle!;)

    ReplyDelete